Nvidia Reflex modu nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
247.989
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Nvidia Reflex modu nedir?​

NVIDIA Reflex, hem GPU hem de oyun optimizasyonlarını bir araya getirerek sistem gecikmesini dinamik olarak azaltır. Doğruluğu artırmak için Valorant, Apex Legends gibi en popüler rekabetçi oyunlarda Reflex Düşük Gecikme modunu etkinleştirin.
ALLM nedir?
ALLM nedir? Otomatik düşük gecikme modu, VRR’niz olmasa bile, setinizde zaten bulunabilecek bir TV teknolojisidir. Oyun algıladığında TV’nizin otomatik olarak belirli bir oyun moduna geçmesini sağlar. Bağlı konsoldan TV’ye küçük bir bayrak gönderilir ve sizin için resim modu seçilir.

Nvidia Reflex Low Latency nedir?​

30 serisi kartlarına has NVIDIA Reflex, tıpkı NVIDIA Ultra Low Latency gibi rekabetçi oyunlar oynarken bir oyuncunun karşılaştığı gecikmeyi en aza indiriyor. Azaltılmış gecikme, oyuncunun hareketlere düşmanlarından daha hızlı tepki vermesi ve bu sayede savaşta ekstra bir avantaj elde edeceği anlamına geliyor.
Tv’de VRR ne demek?
VRR’nin ana işi, oyun oynarken ekrandaki yırtıkları gidermektir. Yırtılma, TV’nizdeki görüntünün daha önce olduğu gibi devam etmeden önce çerçevenin ortasında titrediği bir tür görsel sorundur.

VRR özelliği nedir?​

VRR, Variable Refresh Rate yani “Değişken Tazeleme Oranı”nın kısaltması. G-Sync ve FreeSync destekli monitörler bu kategoriye giriyor. Bu monitörler sabit bir tazeleme hızı yerine ekran kartı ile iletişimde olup, karttan beslenen kare oranına göre tazeleme hızını değiştiriyorlar.
VRR açılımı nedir?
İngilizce açılımı Variable Refresh Rate olan VRR, değişken yenileme hızı şeklinde tanımlanabilir. Yenileme hızı, sık sık kullandığımız monitörlerde ve mobil cihazlarda oldukça yaygın bir terim. Örnek vermek gerekirse, 60Hz yenileme hızına sahip birçok cihaz duymuşsunuzdur.

Reflex teknolojisi nedir?​

Yazılım tarafında sürücünün oyun motoruyla iletişime geçerek 3D render motoru hattını optimize ederek oluşturma sırasını kısaltan teknoloji ayrıca GPU’nun işlemciye daha iyi senkronize olmasını da sağlayarak mevcut senaryodaki mümkün olan en düşük input lag’a ulaşmayı hedefliyor.
 
Geri
Üst