AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Nufus Mudurlugu Randevu Nasil Alinir?

theking

Yeni Üye
Katılım
2 Şubat 2024
Mesajlar
231.543
Tepkime puanı
3
Puan
38
Yaş
36

Nüfus Müdürlüğü randevu nasıl alınır? Nüfus Müdürlüğü randevu sistemi hakkında bilgi almak için resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Randevu almak için öncelikle nüfus cüzdanınızı ve kimlik belgenizi hazırlayın. Ardından, randevu al butonuna tıklayarak online randevu sistemine giriş yapın. Tarih ve saat seçimi yaparak randevu oluşturun. Kimlik doğrulama adımını geçtikten sonra randevu onayınızı alacaksınız. Randevu gününde, nüfus müdürlüğüne giderek sıra beklemeden işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Gerekli evrakları da yanınızda bulundurmayı unutmayın. Randevu sistemi sayesinde zamanınızı daha verimli kullanabilirsiniz.
İçindekiler


Nüfus Müdürlüğü Randevu Nasıl Alınır?

Nüfus Müdürlüğü randevusu almak için öncelikle e-Devlet sistemine giriş yapmanız gerekmektedir. Eğer e-Devlet şifreniz yoksa, PTT şubelerinden veya e-Devlet kapısına gitmeden internet üzerinden alabilirsiniz. Ardından aşağıdaki adımları takip ederek randevu alabilirsiniz:


1. e-Devlet sistemine giriş yapın

e-Devlet kapısına giriş yapmak için T.C. kimlik numaranız ve e-Devlet şifreniz ile sisteme giriş yapmanız gerekmektedir. Eğer şifrenizi unuttuysanız veya şifreniz yoksa, PTT şubeleri veya e-Devlet kapısına gitmeden internet üzerinden yeni bir şifre alabilirsiniz.


2. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sayfasına gidin

e-Devlet sistemine giriş yaptıktan sonra, “Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü” sayfasına gidin. Bu sayfada çeşitli hizmetler bulunmaktadır, randevu almak istediğiniz için bu seçeneği seçmelisiniz.


3. Randevu almak istediğiniz hizmeti seçin

Nüfus Müdürlüğü’nden hangi hizmeti almak istediğinizi seçin. Örneğin, kimlik kartı başvurusu, pasaport başvurusu, ehliyet başvurusu gibi hizmetler arasından seçim yapabilirsiniz. Hangi hizmeti seçerseniz, o hizmet için randevu alabilirsiniz.


4. İl ve ilçe seçin

Hangi il ve ilçede nüfus müdürlüğü randevusu almak istediğinizi seçin. İl ve ilçe seçimini yaparak, size en yakın nüfus müdürlüğünü bulabilirsiniz.


5. Tarih ve saat seçin

İstenilen hizmet için uygun olan tarih ve saatleri seçin. Randevu almak istediğiniz gün ve saat aralığına göre seçim yapabilirsiniz. Ancak, bazı durumlarda randevu saatleri dolu olabilir, bu yüzden müsait olan bir tarihi seçmek için zamanında randevu almanız önemlidir.


6. Randevu onaylayın

Tüm bilgileri doğru bir şekilde doldurduktan sonra randevu talebinizi onaylayın. Randevu talebiniz alındıktan sonra size bir randevu numarası verilecektir. Bu numarayı not almanız önemlidir, çünkü randevu günü ve saatine gitmek için bu numarayı kullanmanız gerekmektedir.
Yukarıdaki adımları takip ederek Nüfus Müdürlüğü randevusu alabilirsiniz. Randevu gününde, randevu numaranız ve kimlik belgeniz ile nüfus müdürlüğüne gitmeniz gerekmektedir. Randevu saatine geç kalmamaya özen göstermelisiniz. Ayrıca, randevu günü yanınızda gerekli evrakları da bulundurmanız önemlidir. Randevu almadan önce hangi evrakları hazırlamanız gerektiğini Nüfus Müdürlüğü’nün resmi web sitesinden öğrenebilirsiniz.


Nufus Mudurlugu Randevu Nasil Alinir?

Nüfus Müdürlüğü Randevu Nasıl Alınır?
Randevu almak için nüfus müdürlüğü resmi internet sitesine giriş yapmalısınız.
Randevu almak için kimlik bilgilerinizi ve iletişim bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir.
Randevu almak için uygun tarih ve saat seçeneği belirlemelisiniz.
Randevu almak için işlem yapacağınız nüfus müdürlüğünü seçmeniz gerekmektedir.


Randevu almak için nüfus cüzdanınızı yanınızda bulundurmalısınız.
Randevu almak için önceden belirlenen prosedüre uymalısınız.
Randevu almak için internet üzerinden başvuru yapabilirsiniz.
Randevu almak için telefonla iletişime geçebilirsiniz.
Randevu almak için başvuru sırasında gerekli evrakları hazırlamalısınız.
 
Geri
Üst