AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Neden Google Analytics?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Neden Google Analytics?​

Google Analytics’i Neden Kullanmalısınız? Google Analytics’i yüklemek, web sitenizin kullanımı ile ilgili soruların yanıtlarını verir ve B2B potansiyel müşteriler oluşturmanıza olanak tanır.
Google Analytics aracı nedir e ticarette bizlere hangi konuda destek olur?
Google Analytics; internet sitenize veya mobil uygulamanıza giren kullanıcıların sitenizle olan etkileşimleriyle ilgili raporlar sunan, kullanımı ücretsiz bir web analiz aracıdır. Analytics 360 adı altında ücretli versiyonu da bulunmaktadır.
Google Analytics 4 mülkü ne demek?
Google Analytics 4 mülkünüz yalnızca mülk oluşturulduktan sonraki verileri toplar. Geçmiş verileri görmek için Universal Analytics mülkünüze gidin. Universal Analytics mülkünüzün adı “Örnek mülk” ise Google Analytics 4 mülkünüzün adı “Örnek mülk (12345678)” olur. Burada 12345678, mülk numarasıdır.

Analytics uygulaması nedir?​

Analytics uygulaması, Analytics hesaplarınıza ve verilerinize mobil cihazlardan erişmenizi sağlar. Uygulamayı kullanarak üst düzey performans metriklerine telefonunuz veya tabletinizden ulaşabilirsiniz. Uygulama, Analytics rapor düzenlerini ve denetimlerini mobil ortam için optimize eder.
Google Analytics kodları nelerdir?
Google Analytics kodu veya diğer adıyla izleme kimliği, Google, Analytics’de oturum oluşturup web siteniz için bir kimlik oluşturulduktan sonra tarafınıza verilen koddur.
E-ticaret ekonomisi nedir?
Başka bir görüşe göre ise e-ticaret, ödeme işleminin internet üzerinden yapıldığı alış-satışları içermektedir. E-Ticaret yoluyla oluşan ekonomi de, dijital ekonomi, elektronik ekonomi (e-ekonomi) olarak tanımlanmaktadır.

Google Analytics te kullanılabilen aracılar nelerdir?​

Olası aracılar şunlardır: “organik” (ücretsiz arama), “TBM” (tıklama başına maliyet, yani ücretli arama), “yönlendirme” (yönlendirme), “e-posta” (oluşturduğunuz özel aracının adı), “yok” (doğrudan trafiğin herhangi bir aracısı “yok”tur).
4 Google Analytics te boyut nedir?
Verilerin karakteristik veya tanımlayıcı bir özelliğidir. Tarayıcı, Açılış Sayfası ve Kampanya Analytics’teki varsayılan boyutlara örnek gösterilebilir. Boyut, farklı değerler verilebilen bir nesnenin tanımlayıcı özniteliği veya özelliğidir.
Google Analytics verileri hangi sırayla Filtreler?
Görünümün filtre sırasını değiştirme

Google Analytics 4 nasıl kullanılır?​

Analytics’i kullanmaya başlama
- Analytics hesabı oluşturun. google.com/analytics adresine gidin. Hesap oluşturmak için Ücretsiz başlayın’ı tıklayın. Zaten Google Analytics hesabınız varsa Analytics’te Oturum Aç’ı tıklayın.
- Web sitenizde ve/veya uygulamanızda Analytics’i ayarlayın.
Google Analytics 4 nedir?
GA4 için gizliliği öne alan, yapay zeka destekli analizler ve içgörüler üreten Google’ın yeni analiz toolu diyebiliriz. Makine öğrenimini ve yapay zekayı temele alarak daha etkili içgörüler oluşturmamıza olanak tanıyor.
Analytics nasıl kullanılır?
Analytics’i kullanmaya başlama
- Analytics hesabı oluşturun. google.com/analytics adresine gidin. Hesap oluşturmak için Hemen başlayın’ı tıklayın. Zaten Google Analytics hesabınız varsa Analytics’te oturum aç’ı tıklayın.
- Web sitenizde ve/veya uygulamanızda Analytics’i ayarlayın.

Telefonda Analytics nedir?​

Telefon Analizleri, dönüşüm yolunun bir parçası olarak telefon aramalarının etkisini ölçmenizi sağlar. Telefon Analizleri’ni uygulamak için Analytics mülkünüzle ilgili gerekli seçenekleri belirledikten sonra telefon numaranızın gösterildiği her sayfada Analytics izleme kodunuza bir snippet eklersiniz.
Google Analytics kodu nerede?
Kullanıcılar sık sık “Analytics kodu nereye eklenir?” şeklinde sorular soruyorlar. Yapmanız gereken kodu, etiketleri arasında olacak şekilde sayfalara yerleştirmek. Unutmayın, Google Analytics kodu tüm sayfalarda bulunmalıdır.
 
Geri
Üst