AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Mutsuz olmus bir musteri kac kisiyi etkiler?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Mutsuz olmuş bir müşteri kaç kişiyi etkiler?​

-Pepperdine&Brown adlı danışmanlık şirketinin araştırması ise bu rakamın 8-10 kişi arasında değiştiğini ortaya koyuyor. Buna göre, “kötü müşteriyi” mutlu etmek için 12 defa çok iyi hizmet vermek gerekiyor. “Mutsuz müşteri” sorunu, doğal olarak en çok son tüketiciye yönelik sektörlerde hissediliyor.
Mutsuz müşteri kaç kişiye anlatır?
Her ne kadar mutsuz müşterilerin 9 ila 15 kişiyle olumsuz deneyimini paylaştığı söylense de özellikle sosyal medyanın hayatımıza girmesiyle bu sayı artık çok daha fazla. Kötü deneyim yaşayan bir müşteri sosyal medyada binlere, bazen milyonlara ulaşabiliyor.

Müşteri şikayetleri nasıl azaltılır?​

Bu ankette müşterilerin %88’i bu şikayetlerin satın alma kararlarında önemli bir etkisi olduğunu belirtti….Müşteri şikayetleri nasıl karşılanır?
- Hızlı ve de yeterli bir şekilde cevap verin.
- Denge sağlamak için pozitif yorumları öne çıkarın.
- Kendinize üçüncü bir göz olarak bakın.
Müşteri şikayetleri nelerdir?
CRM – Müşteri Şikayeti Şikayetler, genel olarak sunulan ürün ve hizmetlerin müşterinin beklentilerini karşılamamasından kaynaklanır. Bu durum aşağıdaki nedenlerden oluşur; Ürün veya hizmet yetersizdir. Sunulan ürün veya hizmet konusunda müşterinin bilgisi yetersizdir ve yanlış kullanılmakta veya anlaşılmaktadır.
Müşterilerle İyi İletişimin 5 Altın Kuralı
Müşteri şikayet oranı nedir?
Müşteri dönüş oranı hesaplaması Sipariş Sayısı / Müşteri Dönüşü oranıdır. Yani verilen 100 siparişte müşteri dönüş oranı 20 ise Customer Contact Rate %20 dir.

Müşteri Şikayetleri yönetimi Nedir?​

Müşteri şikayet yönetimi, kaynaktan aldığı şikayetleri analiz ederek onlara çözümler arar. Bir işletmede şikayet yönetimi müşterilerle işletme arasında bir köprü görevi kurar. İşletme, müşterilerden aldığı geri dönüşlerle daha nitelikli ve daha iyi bir ürün ortaya çıkarmak için izleyeceği yolu belirleyebilir.
Müşteri işletmeden ne ister?
Müşteriler ne ister?
 
Geri
Üst