Musterilerle iletisim kurma surecinin ilk asamasi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
122.937
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Müşterilerle iletişim kurma sürecinin ilk aşaması nedir?​

Müşteri ilişkileri yönetimini uygulama sürecinde ilk aşama olan, müşterinin tanımlanması aşamasından sonra sıra, müşterilerin farklılaştırılması işlemine gelmektedir.
Satış yönetiminin müşterilerle ilgili amaçları nelerdir?
Yüksek düzeyde müşteri hizmeti sağlamak. Pazarlama, satış ve satış sonrası destek süreçleri şeklinde başlıklara ayırarak müşteri memnuniyetini sağlamak. Yeni müşteri kazanmak.

Müşteri ilişkilerini geliştirmek için neler yapmalıyız?​

Müşteri ilişkilerinde kurumsal iletişim nasıl olmalı?
- Sabır oldukça önemli.
- Karşı tarafa her zaman doğru bilgiyi vermelisiniz.
- Aktif bir şekilde yardımcı olmaya çalışın.
- Mümkün olduğunca bilgi verin.
- Karşı tarafın sözünü kesmeyin.
- Her zaman dürüst olun.
- Gerekten durumlarda özür dileyin.
- Çalışanlarınızı bu konuda bilgilendirin.
İşletmenin müşterilerle olan ilişkilerine ne denir?
Müşteri ilişkileri yönetimi, işletmelerde müşterinin ihtiyaçlarını temeline kurulu bir sistemdir. MİY (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşterilerle olan sürekli ilişkileri, operasyonel ve analitik olarak ele almaktadır.
Satış sürecini sekteye uğratan, gerçekleşmemesine sebep olan, ikna olmada zorluk çıkaran müşteri tipine zor müşteri diyebiliriz.
Satış yönetiminin konusu nedir?
Satış yönetimi yıllarca bir satış örgütünü yönetmek olarak görülmüştür. Oysa satış yönetimi, kişisel satışın planlanması, yönetilmesi ve denetiminin yanı sıra satış gücünün oluşturulması, eğitimi, ücretlendirilmesi, motivasyonu gibi işlevleri de yerine getirir.

Potansiyel bir müşteri ile ilgili müşteri temsilcisinin temel amaçları nelerdir?​

CRM’in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.
CRM nedir makale?
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM – Customer Relationship Management) şirketlerin müşterileriyle olan ilişkilerini derinleştirmek ve zenginleştirmek, bu şekilde de satışlarını arttırmak için kullanmış olduğu uygulama, teknoloji ve stratejiler bütünüdür.

Müşteri renkleri nelerdir?​

Hangi renk müşterisiniz?
Zor bir müşteriyle nasıl başa çıkılır?
Zor müşterilerle başa çıkmak için stratejiler neler?
- 1- Umursadığınızı gösterin.
- 2- Ezberlenmiş ifadelerden uzak durun.
- 3- Uzun tartışmalardan kaçının.
- 4- Hızlı ve doğru çözüm önerin.
- 5- Konunun kızışmasına izin vermeyin.
- 6- Çalışanlarınızı eğitin ki işlerini düzgün yapsınlar.
- 7- Şikayetlere zemin hazırlamayın.
 
Geri
Üst