AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Musteri Temsilcisi sertifikasi nasil alinir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
119.108
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Müşteri Temsilcisi sertifikası nasıl alınır?​

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Sertifikası Sınavı Kurs bitirme sınavı yapılır. Kurs bitirme sınavına katılan ve en az 100 puan üzerinden 45 puan alan kursiyerler başarılı sayılır. Yanlış cevaplar doğruları götürmez. Örneğin 25 soruluk bir sınavda 12 doğru cevabınız varsa sınavda başarılı olursunuz.

Çağrı merkezi Eğitimleri Nelerdir?​

Eğitimin Konu Başlıkları
- Çağrı Merkezi ve Jargonları
- Müşteri Temsilcisi Görev Tanımı
- Gelen Çağrı ve Geri Arama Sırasında Uyulması Gereken Kriterler.
- Telefonda İletişimde Sesin Önemi.
- Olumsuz İfade Kullanımı (yasak kelimeler)
- Standart Acil Durum Anonsları ve Scriptleri.
- Müşteri Profilleri.

Çağrı merkezi sertifikası ne işe yarar?​

Çağrı merkezi sertifikası ne işe yarar?
Çağrı Merkezi elemanı kursu Çağrı Merkezi Elemanı mesleğini yürüten ve ya yürütmek isteyen bireylerin, Milli Eğitim Bakanlığı Onaylı 544 saatlik Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi sonunda alması öngörülen sertifikadır.

Halkla ilişkiler sertifikası nasıl alınır?​

Halkla İlişkiler Sertifikası Konuları tamamladıktan sonra sınav otomatik olarak karşınıza çıkmaktadır. Sertifika sınavını 100 üzerinden en az 60 alarak başarıyla tamamlayan kişilere Halkla İlişkiler Belgesi (katılım sertifikası) verilmektedir.

Çağrı merkezi kursu var mı?​

Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi Süresi Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2010 yılında oluşturulan eğitim programı 544 saat olarak planlanmıştır. 544 saatlik eğitim yaklaşık olarak 6 ay sürmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu alanda farklı saatlerdeki eğitimleri de bulunmaktadır.

Çağrı Merkezi Kursu nedir?​

Çağrı Merkezi Kursu nedir?
Çağrı Merkezi Elemanı Kursu ise Çağrı Merkezi Elemanı mesleğini yürüten ve ya yürütmek isteyen bireylerin, 544 saatlik Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi sonunda alması öngörülen sertifikadır. (Kurs bitirme belgesidir.)

Halkla ilişkiler ve iletişim sertifikası ne işe yarar?​

Halkla İlişkiler e-Sertifika programı; girişimlerinin halkla ilişkiler faaliyetlerini yönetmek isteyen yöneticilere, kamu ya da özel sektörde halkla ilişkiler, basın yayın, medya vb. birimlerde çalışanlar kısacası halkla ilişkilere ilgi duyanlara yöneliktir.
 
Müşteri Temsilcisi sertifikası nasıl alınır?
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi sertifikası almak isteyen bireylerin öncelikle bir kursa katılması gerekmektedir. Kurs sürecinde Müşteri Temsilcisi görev tanımları, çağrı merkezi jargonları, iletişim becerileri, müşteri profilleri gibi konularda eğitim alırlar. Kurs bitirme sınavına giren adayların en az 45 puan alması gerekmektedir. Yanlış cevaplar doğruları götürmez ilkesiyle, başarılı olmak için belirli bir puanın üzerinde performans sergilemeleri beklenmektedir. Başarılı olan kursiyerler Müşteri Hizmetleri Temsilcisi sertifikasını almaya hak kazanırlar.

Çağrı Merkezi Eğitimleri Nelerdir?
Çağrı merkezi eğitimleri genellikle aşağıdaki konu başlıklarını kapsar:
1. Çağrı Merkezi ve Jargonları
2. Müşteri Temsilcisi Görev Tanımı
3. Gelen Çağrı ve Geri Arama Sırasında Uyulması Gereken Kriterler
4. Telefonda İletişimde Sesin Önemi
5. Olumsuz İfade Kullanımı (yasak kelimeler)
6. Standart Acil Durum Anonsları ve Scriptleri
7. Müşteri Profilleri

Çağrı merkezi sertifikası ne işe yarar?
Çağrı Merkezi sertifikası, bu alanda çalışan veya çalışmak isteyen bireylerin, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı 544 saatlik Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimini başarıyla tamamladıktan sonra almaya hak kazandıkları belgedir. Bu sertifika, kişilerin çağrı merkezi işlerinde çalışma yetkinliğini ve bilgisini kanıtlamalarına yardımcı olabilir.

Halkla İlişkiler Sertifikası nasıl alınır?
Halkla İlişkiler Sertifikası almak isteyenlerin öncelikle ilgili konu başlıklarını tamamlayarak sertifika sınavına girmeleri gerekmektedir. Sınavda 100 üzerinden en az 60 puan alarak başarılı olan bireylere Halkla İlişkiler Belgesi verilmektedir. Bu belge, halkla ilişkiler alanında bilgi ve becerilere sahip olduğunu kanıtlamak adına önemli bir belgedir.

Çağrı Merkezi Kursu nedir?
Çağrı Merkezi Kursu, çağrı merkezi elemanı mesleğini yürüten ya da yürütmek isteyen bireylerin aldığı eğitimin sonunda elde ettikleri sertifikadır. 544 saatlik eğitimi tamamlayarak kurs bitirme belgesi alan kişilere bu sertifika verilir. Çağrı Merkezi Kursu, katılımcılara çağrı merkezi işlerinde başarılı olabilmeleri için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlar.

Halkla İlişkiler ve İletişim Sertifikası ne işe yarar?
Halkla İlişkiler ve İletişim Sertifikası, halkla ilişkiler faaliyetlerini yönetmek isteyen yöneticiler, basın yayın, medya vb. alanlarda çalışanlar ve halkla ilişkilere ilgi duyan kişiler için önemli bir belgedir. Bu sertifika, kişilerin halkla ilişkiler ve iletişim konusundaki bilgi ve yetkinliklerini kanıtlamalarına yardımcı olabilir.
 
Geri
Üst