Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Musteri sikayetlerini azaltmak icin neler yapardiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Müşteri şikayetlerini azaltmak için neler yapardınız?​

Müşteri Memnuniyeti İçin Neler Yapılmalı?

Müşteri memnuniyeti nasıl kazanılır?​

Müşteri memnuniyeti sağlamak için yapmanız gerekenler ise şunlar:
- Müşterilerin sorunlarını samimi bir ilgiyle ifade etmelerine olanak tanımak ve problemlerine çözümler bulmak için çabalayın.
- Sosyal medya, akıllı telefonlar veya e-postalar kullanarak çeşitli kampanyalar, yarışmalar düzenleyin.
Açıklamak gerekirse; bir tüketici bir firmadan alışveriş yaptığında eğer bu deneyimden memnun kalmışsa başta yakın çevresi olmak üzere herkese bu deneyimini anlatır. Yani sadık müşteri olmakla kalmaz firmaya yeni müşteriler kazandırır. İşte müşteri memnuniyeti bu derece önemlidir.
Kosulsuz müşteri memnuniyeti nedir?
“Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” tüm müşterilerimize sunduğumuz “farklı” bir hizmet anlayışının ana fikridir. Üstün kaliteli ürünlerimizin karşılığını ödeyen müşterilerimizin hiçbir koşula bağlı kalmaksızın mutlu edilmesidir.
Müşteri neden şikayet eder?
Müşteriler daima beklentilerin karşılanmasını talep eder. Kalite kontrolü sağlanmazsa, hizmetteki problemlerin giderilmesi aksamaya uğrarsa bu durum müşterileri huzursuz eder. Müşteriler hizmet kalitesinin geliştirilmesinden yanadır.

Müşteri memnuniyeti hangi durumda oluşur?​

Yine bu kapsamda ürünlerden sağlanan fayda veya tatminsizlik müşteriler tarafından yargısal biçimde ortaya konulur. Temel anlamda müşteri memnuniyeti müşterilerin satın aldıkları ürünleri yeniden satın almalarını sağlayacak ve düzenli tüketim isteği uyandıracak faaliyetlerin tümüdür.

Çağrı Merkezi müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?​

Çağrı merkezinde müşteri memnuniyetini ölçümünün dört yaygın yolu vardır.
- Anket bağlantısını SMS ile göndermek.
- Online anket’in bağlantısını bir e-posta ile göndermek.
- Telefon görüşmesinin donunda anket kullanmak.
- Telefon görüşmesinden sonra telefon anketi kullanmak.
Müşteri sadakati işletme ve işletmenin ürettiği ürün ya da hizmete olan bağlılığı da kapsamaktadır. Genel olarak müşteri sadakati; müşterinin satın aldığı ya da faydalandığı hizmeti tekrar almak istemesi ve çevresindeki kişilere de o işletme ve ürünü tercih etmeleri için tavsiyede bulunmasıdır.
Müşteri şikayeti ne demek?
Iso 10002 Standardına Göre Müşteri Şikayeti Nedir?, Yapılan her şikayet, şirkete karşı bir hediyedir. Bir kuruma ürünleri veya şikayetleri inceleme işleminin kendisi hakkında yapılan ve neticesinde de net ya da üstü kapalı bir cevap/ çözüm şekli memnuniyetsizliğin ifadesidir.”
Mutsuz olmuş bir müşteri kaç kişiyi etkiler?
-Pepperdine&Brown adlı danışmanlık şirketinin araştırması ise bu rakamın 8-10 kişi arasında değiştiğini ortaya koyuyor. Buna göre, “kötü müşteriyi” mutlu etmek için 12 defa çok iyi hizmet vermek gerekiyor. “Mutsuz müşteri” sorunu, doğal olarak en çok son tüketiciye yönelik sektörlerde hissediliyor.
 
Geri
Üst