Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Musteri memnuniyeti ne ifade ediyor?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Müşteri memnuniyeti ne ifade ediyor?​

Müşteri memnuniyeti kavramını en kısa ve net şekilde tanımlamak gerekirse şöyle ifade edebiliriz: “Müşterinin ihtiyacının giderilmesi ve isteğinin karşılanması sonrasındaki tatmin oranıdır. Müşteri memnuniyeti kavramını, müşterinin aldığı hizmetlerden memnun kalma düzeyi olarak da tanımlayabiliriz.”

Kosulsuz müşteri memnuniyeti nedir?​

“Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” tüm müşterilerimize sunduğumuz “farklı” bir hizmet anlayışının ana fikridir. Üstün kaliteli ürünlerimizin karşılığını ödeyen müşterilerimizin hiçbir koşula bağlı kalmaksızın mutlu edilmesidir.
Müşteri için ne zaman değer yaratılmış olur?
Müşteri için değer yaratma, müşterinin neyi istedikleri ve ürünü satın alıp kullandıktan sonra neyi elde ettikleri ile ilgili bir yaklaşımdır. Müşteriye değer yaratma müşterinin ödediği karşılığında, beklediğinden fazlasını elde ettiği zamandaki anlamı ve durumu ifade etmektedir.

Müşteri memnuniyetini izleme ve ölçme yöntemleri nelerdir?​

Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Önemi Müşteri ve gelir kaybından hariç, özellikle sosyal medya mecralarının kullanımının yaygınlaşmış olduğu bu dönemde, markanın imajının zedelenmesi de söz konusu olabilmektedir. Günümüzde yaygın olarak kullanılan müşteri memnuniyeti ölçüm modelleri, NPS, CSAT, CES’tir.

Çağrı Merkezi müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?​

Çağrı merkezinde müşteri memnuniyetini ölçümünün dört yaygın yolu vardır.
- Anket bağlantısını SMS ile göndermek.
- Online anket’in bağlantısını bir e-posta ile göndermek.
- Telefon görüşmesinin donunda anket kullanmak.
- Telefon görüşmesinden sonra telefon anketi kullanmak.
Csat NPS nedir?
CSAT endeksi genellikle müşteri memnuniyeti işlem endekslerindendir. Örneğin, satın alma işlemi tamamlandıktan sonra, satın alma işleminden veya satın alınan üründen tam olarak ne kadar memnun olduklarını anlamak için müşterilere bir CSAT endeksi anketi bağlantısı gönderirsiniz.
 
Geri
Üst