Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Musteri memnuniyeti anketi nasil olmalidir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Müşteri memnuniyeti anketi nasıl olmalıdır?​

Müşteri memnuniyeti anketi yazmanın 5 yanlış yolu
Memnun müşteri ne yapar?
Memnun müşteri işletmeden sürekli alışveriş etme niyetinde olacaktır. Aksi halde müşteri işletmeden sadece bir kez alışveriş yapacak ve ikinci ve takip eden satın almalarını rakip işletmelerden yapacaktır. Müşteri memnuniyetinin sağlanması için işletmeler de yoğun çaba sarfetmektedir.

Müşteri memnuniyetini etkileyen faktörler nelerdir?​

Genel olarak ifade edilmesi gerekirse yukarıda bahsi geçen kuramlarda müşteri memnuniyetini belirleyen faktörler:  Müşteri beklentileri,  Algılanan kalite,  Algılanan değer,  Kurumsal imaj olarak geçmektedir.
10002 müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi nedir?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, şirketin potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır.

Müşteri ilişkileri anketi nedir?​

Müşteri memnuniyeti anketleri, ürününüz ya da servisinizi kullanan müşterilerin memnuniyetlerini ölçmek ve eksiklikleri tespit etmek amacıyla yapılır. Elde edilen bilgilerle hem var olan müşterilerle ilişkilerin devam etmesi, hem de yeni müşterilerin benzer sorunlarla karşılaşmaması sağlanır.
Iç müşteri memnuniyeti nasıl ölçülür?
Müşteri memnuniyeti değerlendirilmesinde genellikle anket uygulaması yapılmaktadır. Müşterilere ürün ve hizmetle ilgili olarak beklentileri, verdikleri değer karşılığında elde ettikleri, şikayetleri, geliştirilmeye açık yönler gibi sorular sorulur.

Kosulsuz müşteri memnuniyeti nedir?​

“Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” tüm müşterilerimize sunduğumuz “farklı” bir hizmet anlayışının ana fikridir. Üstün kaliteli ürünlerimizin karşılığını ödeyen müşterilerimizin hiçbir koşula bağlı kalmaksızın mutlu edilmesidir.
Çağrı Merkezi müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Çağrı merkezinde müşteri memnuniyetini ölçümünün dört yaygın yolu vardır.
- Anket bağlantısını SMS ile göndermek.
- Online anket’in bağlantısını bir e-posta ile göndermek.
- Telefon görüşmesinin donunda anket kullanmak.
- Telefon görüşmesinden sonra telefon anketi kullanmak.

Müşteriler kimlerdir?​

Literatürde müşteri tanımı, ürün veya hizmet satın alan kişi olarak geçiyor olsa da, günümüzde bu kavramı bu kadar sade ve net olarak açıklanamadığını şüphesiz hepimiz görüyoruz. Her şeyin ticaretleştiği çağımızda, herkes müşteri olarak kabul ediliyor.
Müşteri ve tüketici arasındaki fark nedir?
Basit olarak ifade etmek gerekirse, tüketici bir ürün ya da hizmeti nihai kullanım amacıyla satın alan kişidir. Yani, tüketici son kullanıcıdır. Müşteri ise, belirli bir işletmeden düzenli aralıklarla alışveriş gerçekleştiren kişidir.
 
Geri
Üst