- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.232
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Müşteri hizmetleri ücretli mi?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), özellikle banka ve telekomünikasyon şirketlerinin hizmete sunduğu 800’lü müşteri hizmetleri telefonların ücretsiz olduğunu duyurdu. Halen birçok banka ve firmanın ‘danışma hattı’ olarak kullandığı 444’lü telefonların ise ücretli olduğu bildirildi.Müşteri hizmetleri dakikadan yer mi?
Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.Türk Telekom müşteri hizmetleri ücretsiz mi?
Ücretsiz Sesli Yanıt Sistemleri Mobil hattınız için 9333’ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375’i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333’ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
542 arama ücreti ne kadar?
Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542’yi ve 0 (542) 542 00 00’ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.
Müşteri hizmetlerini arayınca dakika gidiyor mu?
9333 ücretsiz mi?
Tarife kalan tüm kullanım hakları 9333’ü ücretsiz arayarak ya da *124#’yi ücretsiz tuşlayarak da öğrenilebilir. Tarife kapsamında kalan dakikalar için SES , kalan SMS hakları için SMS ve cepten internet hakkı için INTERNET yazıp 5555 ‘e SMS gönderilerek öğrenebilirsiniz.Türk Telekom müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
Yurt içinde Türk Telekom mobil hatlarınızdan yaptığınız 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aramaları yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız yok ise tarifenizin sabit …
Vodafone Müşteri Hizmetleri Numarası Kaç ücretsiz?
Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542’yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00’ı arayarak ulaşabilirsiniz.
Vodafone Net Müşteri Hizmetleri’mize; 0850 542 1 542 Sesli Yanıt Self Servis’i ücretsiz arayarak tüm işlemleriniz kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.
Yeni bir Vodafone faturasız hat satın almak isteyenler en az 95 TL en fazla 120 TL aralığında ücret ödüyorlar. Vodafone bayilerinde fiyatlar değişkenlik göstererek kimi bayide hattınıza bakiye olarak tanımlanırken kimi bayide de tarifenize ek paketler eklenebiliyor.
Vodafone’un telefon numarası kaç?
Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542’yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00’ı arayarak ulaşabilirsiniz. Vodafone Net Müşteri Hizmetlerimize Vodafone, diğer operatör ve Sabit hatlardan, 0850 542 0 542’yi arayarak ulaşabilirsiniz.
444 lü numaralar dakikadan düşüyor mu?
444’lü aramalar ücretlendirme bilgileri Yurt içinde Türk Telekom mobil hatlarınızdan yaptığınız 444 ile başlayan aramalar, tarifenizin standart Ev/İş yönü arama fiyatına göre ücretlendirilmektedir.