Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Musteri hizmetleri Temsilcisi nasil olunur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Müşteri hizmetleri Temsilcisi nasıl olunur?​

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Olmak İçin Hangi Eğitimi Almak Gerekir?
- Lise mezunu olmak,
- Üniversitelerin ilgili fakültelerinde bulunan İletişim, İşletme, İktisat, Halkla İlişkiler gibi bölümlerinden mezun olmak,
- Tercihen özel eğitimlere katılarak sertifika sahibi olmak.
Müşteri ilişkileri temsilcisi ne yapar?
Müşteri Temsilcisi, firma ürün ve hizmetleri ile ilgili soruları cevaplayıp potansiyel müşterileri firmaya yönlendirmek ve müşteri kayıtlarını tutmakla sorumludur.

Müşteri temsilcisi ne kadar maaş alıyor?​

Kariyerinde Maaşlar
Çağrı merkezi çalışanı nasıl konuşmalı?
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.
Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü bir ön lisans programı olmaktadır. Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü eğitimini tamamlayan bireyler çalıştıkları şirketleri veya kurumları müşterilere en doğru ve iyi şekilde tanıta bilecek niteliğe sahip hale gelir.
Müşteri temsilcisi ne mezunu?
Üniversitelerin Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İşletme, Pazarlama bölümlerinden mezun olan kişiler çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak çalışabilir.

Müşteri temsilcisi olmak zor mu?​

Sanılanın aksine çağrı merkezinde çalışmak, özelliklede müşteri temsilcisi olmak oldukça yorucu ve stresli bir görevdir. Stresin ve rekabetin yoğun yaşandığı çağrı merkezi ortamlarında, müşteri temsilcisinin her hareketi somut olarak kontrol edilebilmektedir.
Müşteri ilişkileri neler yapar?
Müşteri ilişkileri sorumlusu, şirket ürün veya hizmetleri hakkındaki sorulara cevap vermek, şikayetleri ele almak ve çözmek için müşterilerle iletişime geçen kişidir.

Müşteri hizmetleri sorumlusu ne kadar maaş alır?​

Kariyerinde Maaşlar
Bir çağrı merkezi çalışanı nasıl olmalı?
Bir çağrı merkezi çalışanı, müşteri ile az ve öz diyalog kurabilmelidir. Böylece müşterinin ihtiyacı en kısa sürede ve en net şekilde anlaşılabilmekte ve çözüm aşamasına da o kadar hızlı geçilebilmektedir. Bu süreç ne kadar hızlı ilerlerse bir diğer müşterinin hatta bekleme süresi de o kadar kısalır.
Müşteri ilişkilerinde kurumsal iletişim nasıl olmalı?
Çağrı merkezi Sözel mi?
Çağrı merkezi hizmetleri bölümüne TYT puan türünde öğrenci alım işlemi gerçekleştirilmektedir.

Çağrı merkezi hangi iş sektörüne girer?​

Çağrı merkezleri, telekomünikasyon, finans, taşımacılık-lojistik, toptan-perakende, elektronik-bilişim, sağlık, otomotiv, kamu gibi birçok sektöre hizmet veriyor.
Bankada müşteri temsilcisi ne kadar maaş alır?
BANKA MAAŞLARI NE KADAR?
 
Geri
Üst