Mükellef sözleşmesi nasıl iptal edilir?
Mükellef hesabınızdan Ayarlar sekmesinde yer alan Aboneliğimi Sonlandır butonuyla iptal talebinde bulunabilirsiniz. Açılan ekranda abonelik sonlandırma talebinizin nedenini işaretleyin ve kısaca açıklayın.
SMMM sözleşmeleri her yıl yenilenir mi?
Türmob e -birlik sisteminden düzenlenen sözleşmeler her yıl GÜNCELLENECEKTİR.
Muhasebeci nasıl feshedilir?
Muhasebeci nasıl feshedilir?
Mükelleflerin SM, SMMM, YMM ile aralarındaki sözleşmeyi Noter aracılığıyla feshetmesi ve bunu ilgili meslek mensubuna Noter aracılığıyla bildirmesi durumunda, mükellefin bu durumu derhal ilgili vergi dairesine de başvurarak bildirmesi gerekir.
E-beyanname aracılık sözleşmesi nedir?
E-beyanname aracılık sözleşmesi nedir?
Bu sözleşmenin konusu,
mükellef (kanuni temsilcisi veya vergi sorumlusu dahil) tarafından e-beyanname gönderilmesini sağlamak üzere, e-beyanname göndermeye aracılık etme yetkisine sahip meslek mensubuna sunulan bilgiler çerçevesinde, ilgili vergi dairesine e-beyanname gönderilmesi ve karşılığında elektronik ortamda …
Aracılık Sözleşmesi ne demek?
Aracılık sözleşmesinin tarafları gayrimenkulün sahibi, alıcı ve emlakçı oluyor. Aracılık sözleşmesinin imzalanmasındaki amaç emlakçının komisyon ücretinin resmiyete dökülüp garanti altına alınması ve gayrimenkul için verilen kaporanın belli edilmesidir.
E birlik sözleşme girişi zorunlu mu?
Elektronik Beyanname Aracılık ve Sorumluluk Sözleşmesi, Yeni Müşteriler İçin 15 Şubat’tan İtibaren Sözleşme Bilgilerinin TÜRMOB e-Birlik Sistemine Girilmesi ve Sözleşme Numarası Alınması Gerekiyor…
Elektronik Beyanname Aracılık Sözleşmesi nedir?
Elektronik Beyanname Aracılık Sözleşmesi nedir?
Aracılık Sözleşmesi ne demektir?
Aracılık Sözleşmesi ne demektir?
Elektronik beyanname Aracılık ve Sorumluluk Sözleşmesi nedir?
Bu sözleşmenin konusu, mükellef (kanuni temsilcisi veya vergi sorumlusu dahil) tarafından e-beyanname gönderilmesini sağlamak üzere, e-beyanname göndermeye aracılık etme yetkisine sahip meslek mensubuna sunulan bilgiler çerçevesinde ilgili vergi dairesine e-beyanname gönderilmesi ve karşılığında elektronik ortamda …
Muhasebe nereye şikayet edilir?
Mükellefler meslek mensuplarını şikayet konularına “Mali Müşavir veya Yeminli Mali Müşavirin bağlı bulunduğu odaya, Mükellefin kendi bağlı olduğu vergi dairesine, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne(CİMER)” şikayet konularını yazılı olarak belirtmek suretiyle şikayet edebilmektedir.