Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Motor on cam ne ise yarar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.237
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Motor ön cam ne işe yarar?​

Özellikle farklı hızlarda motosiklet kullanırken göğüs ve yüz bölgesini rüzgara karşı koruyan motosiklet ön cam, aerodinamik dengeyi sağlama açısından da oldukça etkilidir.

Tur camı işe yarıyor mu?​

Tur camı işe yarıyor mu?
Kendi motorumda tur camı var , açıkçası çok memnunum. Rüzgar direncini arttıracağı için yakıtınızı belki çok az bir miktar arttırabilir, son hızınızda da çok çok az bir düşüş olabilir. Ama verdiği konfora değer bence.

Motor tur camı ne işe yarar?​

Örneğin naked motosikletinize ekleyebileceğiniz bir touring camı ile rüzgar yönetimi sağlayabilirsiniz. Buradaki amaç sizi ve artçınızı mümkün olduğu kadar rüzgar ile uyumlu bir hale getirmektir. Bunun için Givi, Kappa ve Puig gibi markaların ön camları tercih edilebilir.

Motorda deflektör nedir?​

Motorda deflektör nedir?
1. Standart olarak üretilmiş motosiklet camlarına monte edilen, karşı rüzgarın yönünü atlatmak için polikarbonat ya da pvc benzeri malzemelerden yapılmış genelde küçük ebatlı motosiklet camlarıdır.
Tur camı kaç cm olmalı?​
Cevap: Merhaba orıjınal camın uzulugu 40 cm dır. Tur camının uzulugu ise 70cm dır.

Deflektör nedir ne işe yarar?​

Deflektör nedir ne işe yarar?
1. Bir akımın (elektrik, hava, su vb.) doğrultusunu değiştirme işinde kullanılan aygıt, saptırıcı.

Gidon demiri ne işe yarar?​

Motosiklet gidon dengeleyici bar demiri · gidona ek olarak kullanılabilir ve üstüne sis farlarınızı, telefon tutucularınızı vb. Eşyanızı takabilirsiniz. · direksiyon titreşimi azaltmaya yardımcı olur.· korozyona karşı dirençlidir. · bir diğer adı crossbar olan ürün genelde cross tarzı motorlara takılır.

Motor ne kadar yatar?​

Motor ne kadar yatar?
Yatış açıları bir cruiser için 30 derece ve bir spor tipi motor için 40 derece ve yarış motoru için pistlerde 50 derece olarak kabul edilebilir.

Motor ile nasıl yatılır?​

Parmaklarınız ileriyi gösterir şekilde ellerinizin ayaları elciklerde basılı sol elciği ileri itin göreceksiniz ki motor sola yatarak sola dönüşü gerçekleşecektir. Sağ elciği ileri itin ve motor sağa yatarak sağa yöneldiğini göreceksiniz.
 
Motor ön camı, özellikle motosiklet kullanırken rüzgarın yarattığı etkileri azaltmaya yardımcı olur. Ön cama takılan tur camı ise daha uzun mesafe turlarında sürücü ve yolcu için konfor sağlayabilir. Rüzgar direncini artırsa da yüksek hızlarda stabiliteyi artırabilir. Tur camı genellikle rüzgarın sürücü ve yolcunun üzerine gelmesini engelleyerek daha rahat bir sürüş deneyimi sunar.

Motor tur camı, özellikle naked motosikletlere monte edilerek sürücü ve yolcu için rüzgar yönetimini sağlar. Rüzgarın doğrudan sürücü ve yolcuya gelmesini azaltarak daha konforlu bir sürüş sağlar. Markalar arasında Givi, Kappa ve Puig gibi seçenekler bulunmaktadır.

Deflektör ise, motor camlarına monte edilen küçük ebatlı parçalardır. Karşı rüzgarın yönünü atlatmak için kullanılırlar ve genellikle polikarbonat veya pvc gibi malzemelerden yapılır. Rüzgar direncini azaltarak sürücünün konforunu artırabilirler.

Gidon demiri ise motosiklet gidonuna ek olarak kullanılan bar demiridir. Sis farları, telefon tutucuları gibi eşyaların takılmasına olanak sağlar, aynı zamanda direksiyon titreşimini azaltmaya yardımcı olabilir ve korozyona karşı dirençlidir.

Motorun yatış açıları, cruiser için 30 derece, spor tipi motorlar için 40 derece ve yarış motorları için pistlerde 50 derece olarak kabul edilebilir. Motorla yatmak içinse, parmaklar ileri yönlü olacak şekilde ellerinizi ayalar üzerinde kaydırarak motoru sağa veya sola yatırabilirsiniz. Bu sayede sağa veya sola dönüşler daha stabil ve kontrollü bir şekilde gerçekleşebilir.
 
Geri
Üst