Motor blogu kaynak olur mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
213.672
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Motor bloğu kaynak olur mu?​

motor bloğuna da kapağına da kaynak olur.aluminyum ya da pik demir döküm farketmez. piyasada motor bloğu özellikle kapağı kaynaklanmış çok araç var.belki de altınızdaki aracın da motorunda kaynak vardır bunu bilemezsiniz. karter zaten sactan bir parçadır.ezilmiş olması çok çok önemli değildir.

Motor blok çatlak olursa ne olur?​

Silindir bloğu çatlağının ilk belirtilerinden biride motor performansında azalmadır. Motor hava kaçıracağından basınç azalır ve bu da sıkıştırmayı etkiler. Ayrıca motor çalışmakta zorlanabilir veya aşırı gürültülü çalışabilir. Çünkü içerideki hava/yakıt karışımı doğru orantılı değildir.
Araba bloğu neden patlar?
Yanlış yağ, yanlış antifiriz, yanlış filtre, geç yağ değişimi yağ kanallarını tıkamış olabilr.
Motor rektefiye olan araç alınır mı?
Bu durumda motor rektifiye işleminin herhangi bir zararı söz konusu değildir. Motoru yenilenen bir araç satın alınacaksa bilgili ve ehil kişilerin garanti vermesi alıcılara için olumlu bir durumdur.

Motor üst kapak çatlarsa ne olur?​

Çatlak üst kapak, yanma odasındaki karışımın kalitesini bozar. Bu da karışımın olması gibi yanmayacağı anlamına gelir. Üst kapak çatlarsa motor tekleme yapar.

Blok Çatlak ilacı nasıl kullanılır?​

Termostat açılana kadar motoru rolantide çalıştırın sonrasında termostatı sökün. İlacı alacak kadar su eksiltin. İlacı kuvvetli bir şekilde 5-10 dk çalkalayarak termostatı söktüğünüz hazneden boşaltın. Aracı 15 dakika kadar çalıştırın veya yol yapın,sızıntı kesilecektir.
Motor blok tapası neden patlar?
Soğutma sıvısı donduğunda hacmi artar. Artan hacim sebebiyle don meydana geldiğinde bir yer patlar. Patlayan yer genelde en dayanıksız olan su tapalarıdır.
Üst kapak contasının yandığını nasıl anlarız?
Genel olarak bakıldığında motor soğutma suyuna yağ karışması, motor yağına su karışması, motor soğutma suyunun kirlenmesi, egzozdan beyaz duman çıkması gibi nedenler conta yandığının birer göstergesidir.

Motor rektefiye neler değişir?​

Bunlar rektifiye işlemi sırasındaki gerekli olan parçalar olup, motor toplanırken; Takım Conta, Devirdaim, Yağ Pompası, Triger Seti, Filtreler, Yağ Müşürü, Silindir Kapak Saplaması vb. parçalarda duruma göre değişebilir.

Motor silindir kapağı catlak olursa ne olur?​

Oluşan çatlak yüzünden motorda hava kaçakları oluşacak ve motordaki sıkıştırma oranı düşecektir. Silindir bloğu çatlak ise aracın çalışması da zorlaşacaktır ve motor gürültülü çalışmaya başlayacaktır. Bazı durumlarda motorun sebepsiz yere stop ettiği görülebilir.
Blok tıkayıcı nasıl kullanılır?
İlacı alacak kadar su eksiltin. İlacı kuvvetli bir şekilde 5-10 dk çalkalayarak termostatı söktüğünüz hazneden boşaltın. Aracı 15 dakika kadar çalıştırın veya yol yapın,sızıntı kesilecektir.
Radyatör tıkayıcı toz nasıl kullanılır?
· Aracınızı çalıştırmadan önce radyatör soğukken kapağını açın. · Radyatördeki su ısınana kaDar mOtoru çalışır bırakın. · Su ısındıktan sonra Stop Leak’i radyatör suyu içine boşaltınız. · Radyotör kapağını kapatıp aracınızı kullanınız.Stop Leak Çatlakları kapatıp onaracaktır.
 
Geri
Üst