AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Motor blogu hemen catlar mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Motor bloğu hemen çatlar mı?​

Normal şartlarda motorun ısısına, basıncına ve dış etmenlere oldukça dayanıklıdır. Fakat kimi zaman çatlamalar meydana gelebilir. Sorun genellikle motorun aşırı ısınmasından kaynaklanır. Motor çok ısındığında, termal stresin bir sonucu olarak silindir kapağı çatlar.
Motor kapağı neden çatlar?
Silindir kapağı çatlağına neden olanlar ise genelde şunlardır : Motor suyunun donması Sıcak motora aşırı soğuk su eklenmesi. Sıcaklık fazlalığı ve düzensizliği.
Motor blok çatlak ilacı nasıl kullanılır?
KULLANIMI Radyatördeki eski suyu boşaltın,yeni su ile doldurun. Termostat açılana kadar motoru rolantide çalıştırın sonrasında termostatı sökün. İlacı alacak kadar su eksiltin. İlacı kuvvetli bir şekilde 5-10 dk çalkalayarak termostatı söktüğünüz hazneden boşaltın.

Motor blok tapası neden patlar?​

Soğutma sıvısı donduğunda hacmi artar. Artan hacim sebebiyle don meydana geldiğinde bir yer patlar. Patlayan yer genelde en dayanıksız olan su tapalarıdır.
Motor üst kapak çatlak olursa ne olur?
Çatlak üst kapak, yanma odasındaki karışımın kalitesini bozar. Bu da karışımın olması gibi yanmayacağı anlamına gelir. Üst kapak çatlarsa motor tekleme yapar.
Motor üst kapağı neden değişir?
Motor bloklarında meydana gelen arızalar sonucunda da silindir kapağı değişimi gerekebilmektedir. Silindir kapağı contasının yandığını aracın zor çalışması, çekiş gücünün düşmesi ve suyunun azalması gibi belirtilerden anlayabiliriz. Silindir kapağı contası değişimi için önce buji ve kablolar sökülür.

Blok Çatlak ilacı nasıl kullanılır?​

Termostat açılana kadar motoru rolantide çalıştırın sonrasında termostatı sökün. İlacı alacak kadar su eksiltin. İlacı kuvvetli bir şekilde 5-10 dk çalkalayarak termostatı söktüğünüz hazneden boşaltın. Aracı 15 dakika kadar çalıştırın veya yol yapın,sızıntı kesilecektir.
Motor bloğu demir mi?
Dizel araçlarda motor bloğu genellikle dökme demirden yapılır. Benzinli motorlarda ise çoğunlukla daha hafif olan ve ısıyı iletebilen alüminyum alaşım tercih edilir.
Blok tıkayıcı nasıl kullanılır?
İlacı alacak kadar su eksiltin. İlacı kuvvetli bir şekilde 5-10 dk çalkalayarak termostatı söktüğünüz hazneden boşaltın. Aracı 15 dakika kadar çalıştırın veya yol yapın,sızıntı kesilecektir.
 
Geri
Üst