- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.238
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Mobilya ne kadar kazandırır?
Mobilya mağazalarının sahip olduğu çeşitlilik ve bulunduğu konuma bağlı olarak aylık ortalama kazancı 50.000 ile 100.000 TL kâr olacak şekilde gerçekleşmektedir.Mobilya sektörü ne durumda?
Sektörün toplam ihracat içindeki payı 2020’de %2 olarak gerçekleşmiştir. Mobilya sektörünün gelişmesi mobilya ihracatının gelişmesine bağlıdır. Türkiye’nin mobilya ihracatı 2001 yılında 192 milyon dolar olarak gerçekleşirken, 2020 yılında önemli oranda artarak 3 milyar 422 milyon dolara ulaşmıştır.Mağaza Görsel Düzenleme Nasıl Yapılır
- Bir Görsel Satıcının en önemli aracıdır. Görsel kavramlar aracılığıyla hikaye anlatımı
- Mağaza vitrininizi oluştururken bu konsepti harika bir etki için kullanabilirsiniz. 3. Renk dengeleme.
- Renk dengeleme. Görsel Mağazacılıkta Simetri Kullanma.
- Görsel Mağazacılıkta Simetri Kullanma.
Mağaza nasıl dizayn edilir?
Mağaza nasıl dizayn edilir?İşte, ürün satışını etkileyen iyi bir mağaza dekorasyonu nasıl olmalıdır sorusunun 8 cevabı;
- 1) Misafirlerinizi En Gözde Ürünlerinizle Merhaba Diyebilirsiniz.
- 2) Girişte Sağ Kısmın Önemi.
- 3) İç Mekan Görseller ve Dekoratif Ürünler.
- 4) Işıklandırma.
- 5) Yürüme Alanı Açmaya Özen Gösterin.
- 6) Havalandırma ve Parfüm.
Mobilyacı hangi sektör?
Mobilyacı hangi sektör?Mobilya sektörü, firma sayısı, istihdam ve artan ihracat değeri ile önemli bir imalat sanayisidir. Mobilya ihracatı 2009 yılındaki ekonomik kriz nedeniyle yaşanan küçük düşüş dışında, son beş yıldır sürekli artış göstermiştir. 2012 yılında sektörün ülkemiz toplam ihracatındaki payı %1,1 civarındadır.
Mobilya sektörü en çok hangi bölgede yapılır?
Türkiyede mobilya sektörü, pazarın yoğunlaştığı ve/veya orman ürünlerinin yoğun olduğu belirli bölgelerde toplanmıştır. Önemli mobilya üretim bölgeleri toplam üretimdeki paylarına göre; İstanbul, Ankara, Bursa (İnegöl), Kayseri, İzmir ve Adana olarak sıralanmaktadır.Mağaza görsel düzenleme nasıl yapılır?
Mağaza Görsel Düzenleme Nasıl Yapılır- Stile veya türe göre gruplama. Müşterilerin onlarla etkileşim kurması için yüksek yoğunluklu ürünlerin pratik bir yolla dengelenmesi gerekir.
- Görsel kavramlar aracılığıyla hikaye anlatımı
- 3. Renk dengeleme.
- Görsel Mağazacılıkta Simetri Kullanma.
- 5. Odak noktaları
Mağazanız İçin 30 Şey:
- İşaretler. Nerede olduğunu ve neyi sattığınızı bilmiyorsanız, kullanıcıların dükkanınızı ziyaret etme olasılığı yoktur.
- Raflar. Raflar, çeşitli ürünler için oldukça standart bir çözümüdür.
- Giyim Rafları
- Satış Noktası Çözümü
- Yazarkasa.
- Fiyatlandırma Tabancası
- Çanta.
- Vitrinler.
Bir mağazada kasa nerede olmalı?
Bir mağazada kasa nerede olmalı?Kasa kısmını kesinlikle mağazanızın giriş kısmına koymamalısınız. Ünlü bir firmanın yaptığı araştırmalara göre mağazaya gelen müşterilerin çok büyük bir kısmı sağ tarafa dönerek mağazayı gezmeyi tercih etmektedir. Direk kasayı karşısında gören müşteride ister istemez bir tedirginlik olacaktır.