- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.936
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
Microsoft Word de Resim Grafik ve tablolara başlık oluşturmak için ne kullanılır?
El ile grafik başlığı ekleme- Başlık eklemek istediğiniz grafikte herhangi bir yeri tıklatın.
- Düzen sekmesinde, Etiketler grubundaki Grafik Başlığı öğesini tıklatın.
- Ortalanmış Başlık Yer Paylaşımı veya Grafiğin Üstünde seçeneğine tıklayın.
- Grafikte görünen Grafik Başlığı metin kutusuna istediğiniz metni yazın.
Excelde her sayfada aynı başlık nasıl yapılır?
Sayfaya tıklayın. Sayfa Düzeni sekmesinin Sayfa Yapısı grubunda Sayfa Yapısı’nı tıklatın. Başlıkları Yazdır altındaÜstte yineılacak satırlar’a veya Solda yineılacak sütunlar’a tıklayın ve yinelemek istediğiniz başlıkları içeren sütunu veya satırı seçin. Tamam’a tıklayın.Eğersay işlevini kullanarak bir aralıktaki boş satırları veya dolu satırları saydırabiliriz. Örneğin: B3:B14 aralığında; =Eğersay(B3:B14;”<>”) ifadesi aralıktaki dolu hücrelerin sayısını verirken, =Eğersay(B3:B14;”=”) ifadesi ise, aralıktaki boş hücrelerin sayısını verir.
Microsoft Word grafik nasıl yapılır?
Word’de sıfırdan basit bir grafik oluşturmak için, Ekle > Grafik’e tıklayın ve istediğiniz grafiği seçin.
- Ekleme > Grafik’i tıklatın.
- Grafik türünü tıklatın ve sonra istediğiniz grafiği çift tıklatın.
- Görüntülenen elektronik tabloda, varsayılan verileri kendi bilgilerinizle değiştirin.
Microsoft Excel programında bir tablonun en üst satırındaki başlığın her sayfada otomatik olarak yazdırılması istendiğinde hangi sekme ve seçenek kullanılmaktadır?
Birden fazla sayfanın yazdırılacak olduğu bir çalışma sayfasında, sütun başlıklarını her sayfada görülecek şekilde her sayfaya yazdırabilirsiniz. Sayfa Düzeni sekmesinin Sayfa Yapısı grubunda Başlıkları Yazdır’a tıklayın.
Excelde başlık nasıl yapılır?
Tablo oluştururken sütun başlıkları ekleme yönergeleri için, tablo çalışma sayfasına tablo eklemek için ekran okuyucu Excel….Varolan bir tabloya sütun başlıkları ekleme- Odağı tabloda herhangi bir yere getirin.
- Sütun başlıkları eklemek için Alt+J, T ve sonra da O tuşlarına basın.
Excel seçme nasıl yapılır?
Excel’de hücre içeriğini seçme- Seçmek için bir hücreye tıklayın.
- Bir aralık seçmek için önce bir hücre seçin, ardından farenin sol tuşuna basılı tutarak diğer hücrelerin üzerine sürükleyin.
- Bitişik olmayan hücreleri ve hücre aralıklarını seçmek için Ctrl tuşunu basılı tutarak hücreleri seçin.
Çalışma sayfasına liste kutusu ekleme
- Bu resimde olduğu gibi, liste kutunuzda görüntülenmesini istediğiniz öğelerin listesini oluşturun.
- Geliştirici > Ekle’ye tıklayın.
- Form Denetimleri’nin altında, Liste kutusu (Form Denetimi) öğesine tıklayın.
- Liste kutusunu oluşturmak istediğiniz hücreye tıklayın.
Bağ_değ_dolu_say ne demek?
BAĞ_DEĞ_DOLU_SAY işlevi, hata değerleri ve boş metinler (“”) de içinde olmak üzere her tür bilgiyi içeren hücreleri sayar. Mantıksal değerleri, metinleri veya hata değerlerini saymanız gerekmiyorsa (başka bir deyişle, yalnızca sayı içeren hücreleri saymak istiyorsanız), BAĞ_DEĞ_SAY işlevini kullanın.