AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Marka imaji nelere baglidir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.369
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Marka imajı nelere bağlıdır?​

Logo, slogan, estik ve görsel çalışmalar ve iletişim dili burada önemlidir. Marka imajı ise yukarıda da belirttiğimiz gibi tüketicilerin sizi nasıl gördüğüdür. Logo, slogan, görsel ve iletişim dilinizin dışarıdan nasıl algılandığı imajınızı etkilemektedir.
Monolitik marka mimarisi ne demek?
Monolitik Marka Mimarisi: Monolitik marka mimarisi rekabetçi ve geniş pazar alanlarında açıklık ve istikrar sağlamakta, marka kaynaklarını yönetmek için basitlik sunmakta ve aktiviteler üzerine görünürlük sağlayabilmektedir.

Marka imajını oluşturan ana unsurlar nelerdir?​

Algılanan kalite, algılanan fiyat, marka kişiliği, markanın sahip olduğu sembolik ve fonksiyonel özellikleri marka imajını oluşturan unsurlardır. Bunlar bir bütünün parçasıdırlar.
Monolitik marka nedir?
Marka mimarisi terimi, şirket markaları ile ürün markaları arasındaki stratejik ilişkiyi tanımlamak için kullanılır ve dört tip marka mimarisi vardır (Gilmore, 2003: 28.): a) Monolitik Marka: Örneğin, Levi’s gibi tek bir baskın şirket markası içeren “monolitik” yaklaşım üst derecede odaklanmış ve düşük maliyetli …
Monolitik Marka Mimarisinin avantaj ve dezavantajlarını sıralayınız. Dezavantajlar: Ana pazarlar ötesine genişleme esnekliğinde yoksun olabilir. Kötü ürün performansı vb risklerin tüm portföye yayılmasısöz konusu olabilir.
Marka imajı kim tarafından oluşturulur?
Eğer bir üretici markasını reklam vermeye layık görüyorsa, tüketicinin zihninde de o markanın güçlü olduğu algısı oluşur. Güçlü markalar, reklam veren markalardır. Başka bir ifade ile reklamlar tüketicilerde o markaya ve üreticiye ait olumlu bir imaj yaratarak markaya karşı güven duyulmasını sağlayabilmektedir.

Kurum ve marka imajı nasıl oluşturulur?​

Bir marka, konsept ve imajını efektif temeller üzerine inşa ederse yaratacağı etki alanı da aynı oranda büyük ve sürekli olur. Kurum ve imajı oluşturmak için en önemli parametre ise görsel kimlik unsurlarıdır. Görsel kimlik markanın hedef kitlesine ‘Ne söylediğini’ en iyi ve etkili bir biçimde ifade eden sembollerdir.
 
Geri
Üst