- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 130.875
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Lastik yarılması neden olur?
Lastikleriniz yerleşik koruyucu katmanlara sahiptir, ancak bunlar üzerinde sert deterjanlar ve diğer temizlik kimyasalları sürekli kullanıyorsanız, soyulabilirler. Bu onları radyasyona, ozon gazlarına ve küçük, hafif çatlakların ortaya çıkmasına neden olabilecek diğer sert elementlere maruz bırakır.Patlayan lastiği kasko öder mi?
Kasko sigortası, herhangi bir kaza ya da dış etken olmadan patlayan lastiğin değişim ücretini karşılamaz; ancak sigorta poliçesi, yol yardım hizmetlerini kapsıyorsa çekici hizmetinden faydalanılabilir.Araba tekeri neden yarılır?
Lastiğin Patlama Nedenleri. Aracınızın yol üzerindeki tek teması olan lastiklerin patlamasının birden fazla sebebi olabilir. Lastik patlaması nedenleri denildiğinde akla ilk olarak sivri bir cismin lastiğin yüzeyinde bir boşluk açarak ani hava kaybına neden olması gelebilir. En sık yaşanan senaryo da budur.
Lastikte çatlaklar varsa ne olur?
lastiklerde çatlaklar kauçuğun özelliğini kaybettiğini ve lastiğin ömrünü tamamlamaya başladığını gösterir.aynı durum bende de var..
Lastik patladığını nasıl anlarız?
Ani ve büyük alınan hasarlarda lastik hızlı bir şekilde hava kaybedecektir. Ancak aşınma gibi durumlarda lastiğinizin patlama süreci de uzayacaktır. Ve bunu fark etmeniz oldukça fazla vakit alabilir. Lastiğin yanağına bakarak buradaki hafif şişliği gördüğünüzde lastiğinizin patladığını anlayabilirsiniz.Kasko sigortası hangi durumlarda ödeme yapmaz?
Savaş, istila, düşman hareketleri, darbe, iş savaş, ihtilal, isyan ve ayaklanma gibi durumlarda araçta meydana gelebilecek hasarlar kasko sigortası poliçe kapsamı dışındadır. Ayrıca belitilen bu durumlarda kolluk kuvvetlerinin müdehaleleri nedeniyle oluşabilecek hasarlar da teminat kapsamı dışında kalan durumlardandır.Yarık lastik tamir edilir mi?
Lastik yanağı hasarı, tamirin artık mümkün olmayacağı bir aşamaya gelebilir. Bu durumda yapılabilecek en iyi şey, aracın en yakın tamir atölyesine çekilmesi veya patlak lastiğin yedek lastikle değiştirmesidir.