AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Kurumsal yeniden yapilandirma ne demek?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Kurumsal yeniden yapılandırma ne demek?​

Kurumsal yeniden yapılandırma tanım itibariyle, bir firmanın değerinin artırılması için mali yapısında, yönetim veya mülkiyetinde veya ticaret portföyünde firmanın hissedarları ve alacaklıları bakımından yapılan köklü değişikleri ifade etmektedir.

Yeniden yapılandırıcı nedir?​

Yeniden yapılandırma, mevcut kredi borcunuz için kredi kullandığınız bankayla ya da farklı bir bankayla yeni bir anlaşma yaparak, kredi borcunuzun vade, ipotek, para birimi ya da faiz gibi değişkenlerini değiştirerek daha iyi koşullarda çalışabilmenizi sağlar.
Kurum yapılanması ne demek?
Kurumsal yapılanma; vizyonun, kurumsal stratejinin ve üst yönetimin niteliğinin sorgulanması ile başlar. Türkiye’de kurumsal yapılanma gereksinimi çoğunluk ile finansal sorunların baş göstermesi ile fark edilir.

Operasyonel yeniden yapılandırma ne demek?​

Operasyonel yeniden yapılandırma ise, kurumsal yönetimin iyileştirilmesi, birleşme ve devralma, bölünme, bir şirketin borçlanılarak satın alınması, şirketin bir bölümünün satılması, ana şirkete bağlı şirket arasında hisse senedi takası, şirketin bazı birimlerinin satılması veya karlı olmayan birimlerinin kapatılması.

Finansal Yeniden Yapılandırma nedir?​

Finansal yeniden yapılandırma, 5411 sayılı Kanun ve Yönetmelik hükümleri ile belirlenen kapsam, usul ve esaslar dâhilinde borçlunun makul bir süre içinde borçlarını geri ödeme kabiliyeti kazanabilmesi amacıyla yapılır.
Kurumsal iletişim nedir kısaca?
Kurumsal iletişim; bir kurum, bir işletme ve bir kuruluşun amaç ve hedeflerine ulaşabilmek ve faaliyetini yürütebilmek için gereken bölüm ve unsurlar arasında bilgi akışını, motivasyonu, koordinasyonu, organizasyonu, eğitimi ve denetimi amacıyla gerçekleşen iletişim sürecine verilen addır.
Kurumsal yeniden yapılandırma ise, bir şirketin değerinin artırılması için mali yapısında, yönetiminde, mülkiyetinde veya ticari portföyünde şirketin pay sahipleri ve alacaklıları bakımından yapılan köklü değişiklikleri ifade etmektedir.
Yapılandırma ne oluyor? Yeniden yapılandırma, mevcut kredi borcunuz için kredi kullandığınız bankayla ya da farklı bir bankayla yeni bir anlaşma yaparak, kredi borcunuzun vade, ipotek, para birimi ya da faiz gibi değişkenlerini değiştirerek daha iyi koşullarda çalışabilmenizi sağlar.
Kurumsal iletişim nedir örnek?

Kurumsal iletişim ne iş yapar?​

Kurumsal iletişim uzmanı; hem şirket içinde hem de şirket dışında kurumsal itibarı yönetmekle sorumlu olan kişidir. Sponsorluk, organizasyon yöneticiliği ve basın ilişkilerinden sorumludur. Sosyal sorumluluk yönetimi, CEO iletişimi ve basın ilişkilerini ayarlar.

7326 yapilandirma neleri kapsıyor?​

1-Yapılandırma kapsamına hangi borçlar girmektedir?
 
Geri
Üst