Koy yollari nereye sikayet edilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.090
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38

Köy yolları nereye şikayet edilir?​

ALO 159 KARAYOLLARI HATTI / T.C.

Nereye şikayet edebilirim?​

Başkanlık, kişisel verileri Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) başvuru portalı, e-devlet kapısı, ALO 150 telefon hattı, mektup, faks ve sair iletişim kanalları aracılığıyla işitsel, elektronik veya yazılı olarak öğrenilen verilerden, Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak başvurucuların …

Türk Telekom nereye şikayet edebilirim?​

Türk Telekom nereye şikayet edebilirim?
444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerinden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alabilir, bazı hizmetlerimiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Stokçuluk yapanları nereye şikayet edebilirim?​

Stokçuluk yapanları şikayet etmek için vatandaşların öncelikle Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) kurumsal internet sitesi üzerinden giriş yapmaları gerekmektedir. Ardından Haksız Fiyat Artışı ve Stokçuluk İhbar Bildirimi menüsü kullanılarak vatandaşlar ihbarlarını iletebilirler.

Köy yolları ile kim ilgileniyor?​

Köy yolları İl Özel İdare Müdürlüklerinin, Orman yolları Orman Bakanlığı’nın, Şehiriçi yolları ise Belediyelerin sorumluluğundadır.

Köy yolları Hangi Bakanlığa Bağlı?​

Köy yolları Hangi Bakanlığa Bağlı?
İdari sistemimizi düzenleyen 5442 sayılı İl İdaresi Kanununa göre, yeniden köy kurulması veya yerinin değiştirilmesi Bayındırlık ve Sağlık Bakanlıklarının mütalaası alınmak suretiyle İçişleri Bakanlığının onayıyla yapılır.

Türk Telekom şikayet hattı var mı?​

Türk Telekom ile iletişim kurmak, her türlü öneri, şikayet ve talepte bulunmak isteyen bireysel müşterileri için Türk Telekom müşteri hizmetleri operatör numarası: 444 1 444.

Türk Telekom tüketici haklarına nasıl şikayet edilir?​

Destek
- Kapsama Haritası
- 444 1 444.

Fahiş fiyat artışı kime şikayet edilir?​

Fahiş fiyat artışı kime şikayet edilir?
Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi Uygulaması, ALO 175 ve Ticaret Bakanlığı şikayet bildirisi gibi birçok alandan şikayet edebilirsiniz.

Stokçuları kim denetler?​

Fahiş fiyat artışları ile stokçuluk eylemlerinin yakından takibi amacıyla Ticaret Bakanlığı koordinasyonunda denetimler aralıksız devam edecek.
 
Köy yolları ile ilgili şikayetlerinizi iletmek için öncelikle ilgili sorunun yaşandığı yerde bulunan İl Özel İdare Müdürlükleri ile iletişime geçebilirsiniz. Köy yolları genellikle bu müdürlüklerin sorumluluğunda olduğu için şikayetinizin buraya iletilmesi gerekmektedir.

Türk Telekom ile ilgili şikayetleriniz için ise 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerine başvurabilirsiniz. Buradan Türk Telekom ile ilgili tüm konularda bilgi alabilir, şikayetlerinizi iletebilir ve gerekli destekleri alabilirsiniz.

Stokçuluk yapanları şikayet etmek isterseniz Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) kurumsal internet sitesi üzerinden giriş yaparak Haksız Fiyat Artışı ve Stokçuluk İhbar Bildirimi menüsünü kullanabilirsiniz. Bu şekilde stokçuluk yapanlar hakkında şikayetinizi iletebilirsiniz.

Fahiş fiyat artışlarına yönelik şikayetlerinizi ALO 175 ve Ticaret Bakanlığı şikayet bildirisi gibi platformlardan yapabilirsiniz. Ticaret Bakanlığı aktif olarak fahiş fiyat artışları ve stokçuluk eylemlerini takip etmekte ve denetimlerini sürdürmektedir. Bu nedenle şikayetlerinizin bu kurumlara iletilmesi durumunda gerekli işlemlerin yapılacağını unutmayınız.
 
Geri
Üst