AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

KEP adresine mail atilabilir mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

KEP adresine mail atılabilir mi?​

Sadece KEP hesap kullanıcılarına ileti gönderebilirsiniz ya da bu kullanıcılardan ileti alabilirsiniz. KEP sisteminden diğer standart elektronik posta sistemlerine ileti gönderimi söz konusu olmadığı gibi diğer sistemlerden KEP sistemine de ileti gönderimi mümkün değildir.
Google’dan nasıl mail atılır?
E-posta yazma
- Bilgisayarınızda, Gmail’e gidin.
- Sol üstte, E-posta oluştur’u tıklayın.
- “Alıcı” alanına alıcıları ekleyin. Şu alanlara da alıcı ekleyebilirsiniz: “Cc” ve “Bcc” alanlarına.
- Bir konu ekleyin.
- İletinizi yazın.
- Sayfanın en altındaki Gönder’i tıklayın.

KEP adresi Önemli mi?​

Ekonomide ve sanayide güvenli yazışma sistemi kategorisinde KEP öne çıkmaktadır. KEP adresi almak, limited, anonim ve komandit şirketlerde zorunludur. Bu şirketlere tebligatlar elektronik ortamda yapılmaktadır ve bu nedenle bu şirketlerin KEP adresi alması zorunludur.
Hangi bir kullanıcıya e-posta gönderilir?
E-posta gönderme veya size gönderilen e-postaları yanıtlama. Yetki verdiğiniz kullanıcı bir ileti gönderdiğinde, bu kullanıcının e-posta adresi gösterilir. Örneğin, iletiyi gönderen kişi, “[email protected]tarafından gönderildi” gibi bir ibareyle gösterilir. Yetki verilen kullanıcılar aşağıdakiler gibi işlemleri yapamaz:
E-posta gönderme veya size gönderilen e-postaları yanıtlama. Yetki verdiğiniz kullanıcı bir ileti gönderdiğinde, bu kullanıcının e-posta adresi gösterilir. Örneğin, iletiyi gönderen kişi, “[email protected]tarafından gönderildi” gibi bir ibareyle gösterilir.
Hangi e-posta adresinden gönderileceğini seçin?
(Bu satırı görmüyorsanız alıcının e-postasının yanındaki boşluğu tıklayın.) E-postaların hangi adresten gönderileceğini seçin. Spam veya Toplu Posta klasörünüzde[email protected]adresinden gelen bir ileti olup olmadığına bakın.

KEP adresi almak zorunlu mu?​

KEP hesabı kullanmanın yürürlükteki KEP mevzuatına göre bir zorunluluğu bulunmamaktadır. Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Düzenleyici ve Denetleyici Kurumlar muhattap oldukları Özel Tüzel Kişilikler ile Gerçek Kişilerden hizmetlerine başvuru esnasında KEP adresi almış olma zorunluluğu getirebilmektedir.
KEP adresi nasıl olmalı?
KEP adresi almanız için ilk önce üyelik işlemlerinizi tamamlamanız gerekir. Üye başvurusu için bazı gerekli belgeleri ve bilgileri hazırlayarak size en yakın PTT Merkez Müdürlüğüne gitmeniz gerekmektedir. Ya da https://basvuru.hs01.kep.tr/online/ adresi üzerinden online bir şekilde başvuru yapabilirsiniz.

KEP kaç günde gider?​

KEP iletisi 24 saat içerisinde alıcı tarafından okunmadığı durumunda size iletilir ve alıcının KEP iletinizi yasal olarak okunduğu kabul edilir.
KEP e-posta adresi nedir?
KEP, e-posta teknolojik altyapısını kullanan, bununla birlikte e-postanın gönderim ve alımına dair kanıtların oluşturulup saklandığı hukuken geçerli bir e-posta iletim hizmetidir.
Kimlerin Kayıtlı Elektronik Posta alması gerekiyor? Aslında şirketlerin KEP alınması mevzuatta açıkça zorunlu kılınmamıştır.
KEP zorunluluğu ne zaman yürürlüğe giriyor?
Bu yönetmelikle 1 Ocak 2019 tarihinden itibaren avukatlar, arabulucular ve bilirkişilere “Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi`ne (UETS)” dahil olma ve bir Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) alma zorunluluğu getirilmiştir.

KEP adresi alırken nelere dikkat edilmeli?​

Başvuru için Gerekli Belgeler
Örnek KEP adresi nedir?
KEP adresi sadece tek bir kişiye atanan bir elektronik posta adresidir. Genellikle kişi,[email protected]gibi bir adrese sahip olur. Tek bir kişiye atandığı için benzer isimlere sahip olan kişiler varsa; KEP adresi isimsoyisim1 şeklinde verilmektedir.

KEP süreci nedir?​

Kayıtlı Elektronik Posta, gönderilerinizin gideceği kişileri tespit eder ve gönderinize ait içeriğin değişmemesini sağlar. Böylece, yasal olarak geçerliliğini ve belgelerin kesin delil olma özelliğini koruyan bir sistem sunar.
KEP uzantılı mail adresi nasıl alınır?
KEP Hesabımı Nasıl Alabilirim? Kayıtlı Elektronik Posta sistemine üye olmak isteyen müşterilerimiz Online Başvuru bölümünden Online Ön Başvuru yaptıktan sonra başvuru için gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayarak en yakın PTT Merkezinden hesaplarını alabilirler.
 
Geri
Üst