- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 255.143
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Kamu SM kart yenileme nasıl yapılır?
Yenileme Süreci Kurum sorumlusu Kurumsal Ek Başvuru Sürecini işleterek Kamu SM’ye yenileme talebinde bulunur. Kamu SM, talep üzerine, süresi dolan sertifika sahiplerine içeriğinde başvuru parolası ve bağlantı bulunan bir e-posta gönderir. Bu bilgilerle sertifika sahibi, elektronik ortamdaki başvuru formuna erişir.Mali mühür yenilendi ne yapmalıyım?
Mali mührün 3 yılda bir yenilenmesi gerekmektedir. Firma unvanında bir değişiklik olduğu takdirde; eski unvan ile alınan mühür, geçerliliğini yitirdiği için yeni unvan ile tekrar mali mühür başvurusu yapılmalıdır. e-Fatura kullanmak isteyen tüzel kişiler, mali mühür almak zorundadır.
Elektronik imza yenileme nasıl yapılır?
E-İmza Yenileme İçin İnternet Explorer Kullanınız. https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go adresinden Şekil-1´deki Başvuru Portalı giriş ekranına ulaşılır. Yenileme işlemi yapacak kullanıcılar elektronik imza ile onay vereceklerinden dolayı akıllı kartlarını sisteme girmeden önce takmaları gerekir.
E imzamın süresi doldu ne yapmalıyım?
Kullanım süresi dolmuş ya da dolacak olan elektronik imzanızın yenilenmesi için öncelikle https://e-imza.metu.edu.tr adresine giriş yaparak YENİLEME başvurusu yapmanız gerekmektedir.UYAP yenileme nasıl yapılır?
Açılan Kurum Portal Sayfasından “Başvuru ve Yenileme İşlemleri” menüse tıklanır. Başvuru yenileme işlemi yapılacak ise “Yenileme Talebi” butonu yardımı ile ilgili menü açılır. Sözleşme uzatmak istediğiniz firmayı ilgili yerden seçip “ Başvuru yap” butonu tıklanır.
E imza yenileme kaç günde gelir?
Elektronik İmza Yenileme Yeni E-imzanız en geç 4 iş günü içerisinde adresinize kargo ile gönderilecektir.
Hesap Dönemi Değişikliği ve Mali Mühür Hesap döneminin değişmesi mali mührün değişmesini gerektirmemektedir. VKN veya Ünvan değişmediği sürece mali mührünüzü kullanmaya devam edebilirsiniz.
Mali mühür yenileme ücreti nereye yatırılıyor?
Talep edilen ürün ve hizmete uygun bedel, kredi kartı ile ödenebilir ya da Kamu SM banka hesap numarasına yatırılır. Havale/EFT yapılacak ise; VakıfBank Gebze Şubesi / IBAN TR 19 0001 5001 5800 7302 8234 68 numaralı TÜBİTAK-BİLGEM hesabına ödeme yapılır. Ödeme esnasında dekont açıklama alanına Başvuru Kodu yazılır.
E imza nasil Uzatilir?
SÜRE UZATMA / YENİLEME İŞLEMLERİ (Hızlı Anlatım) İşlemleri gerçekleştirmek için https://online2.e-tugra.com.tr/pages/dogrulama adresine giriş yapınız. “Uygulamayı İndirin” butonundan indirip çalıştıracağınız uygulama ile Süre Uzatım/Yenileme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
E imza yenileme ücreti ne kadar?
1 Yıllık e-İmza 189,00 TL. 2 Yıllık e-İmza 249,00 TL. 3 Yıllık e-İmza 329,00 TL.Mobil imza nasil aktif edilir?
Başvuru evraklarınız alındıktan sonra bir hafta içerisinde Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (444 1 444) yetkilileri tarafından aranırsınız ve kimlik doğrulama işlemleriniz yapılır. Kimlik doğrulamada herhangi bir problem olmadığı takdirde mobil imza servis aktivasyonu yapılır.
E imza kaç yıl geçerli?
Elektronik imza oluşturma verisine karşılık gelen imza doğrulama verisi (açık anahtar) Sertifikanın geçerlilik süresinin başlangıç ve bitiş tarihleri (Kamu SM sertifikalarının geçerlilik süresi, sertifika üretildiği anda başlar, tam 3 yıl sonra biter.)