Kamu SM e imza kac gunde gelir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
213.672
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Kamu SM e imza kaç günde gelir?​

Kamu SM® Bilgilendirme. Mali mühür, e-imza başvurusu yaptınız ve ürününüz size henüz ulaşmadı mı? Öncelikle yaşadığınız problem için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Gönderiniz anlaşmalı kurye firması ile 15 gün içinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Kamu SM hangi Kurye?
Kamu Sertifikasyon Merkezi Kurye Sounu.

Kamu SM nasıl yenilenir?​

Yenileme Süreci Kamu SM, sertifika sahiplerine kayıtlı e-posta adresi üzerinden bildirim yapar. Süre bitimi uyarı e-postası alan sertifika sahibi, yenileme başvurusu talebi için kurum e-İmza sorumlularını bilgilendirir. Kurum sorumlusu Kurumsal Ek Başvuru Sürecini işleterek Kamu SM’ye yenileme talebinde bulunur.
Mali mühür gelmedi ne yapmalıyım?
Mali mühür başvurusu yaptım fakat ödeme neden çıkmadı? Başvurunuzu HSM olarak seçmiş olabilirsiniz, bu sebeple ödemeniz çıkmamıştır. HSM olarak alım yapmayacaksanız tekrar başvuru yaparak başvuru türünüzü Akıllı Kart olarak seçebilirsiniz.
En Uygun Koşullarda E-İmza Sağlıyor!!! * Baro Onayı verildikten sonra 3 iş günü içerisinde teslim edilir. Baro onayı için ödemenin Baro’ya ya da kredi kartı ile yapılmış olması gerekmektedir.
Tübitak e-imza ne zaman gelir?
İl DYS yöneticisi tarafından başvurunuz kontrol edilerek onaylanacaktır. Onay dan itibaren 10-15 gün içerinizde formda belirtilen adrese kurye tarafından yeni e-imza Page 6 kartınız ulaştırılacaktır. Bu süre içinde ulaşmayan kartlar için 444 55 76 kamu sertifikasyon merkezinden bilgi alabilirsiniz.

Mali mühür HSM mı akıllı kart mı?​

Dikkat: Mali Mühür başvurunuzda sertifika tipi seçiminiz önemlidir. Mali Mühürünüzü; Akıllı kart ve kart okuyucu üzerinden kullanacaksanız ‘Akıllı Kart ve Kart Okuyucu’ seçeneğini seçmelisiniz. Akılı kart okuyucular yerine HSM cihazları üzerinde kullanacaksanız sertifika tipi olarak ‘HSM’i seçmelidir.
Mali mühür kart tipi nedir?
MALİ MÜHÜR NEDİR? Mali Mühür, Firma kaşesinin elektronik halidir. 397 Sıra No.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği çerçevesinde Başkanlık için TÜBİTAK-Kamu SM tarafından hazırlanan elektronik sertifika alt yapısıdır. e-Fatura, e-Arşiv ve e-Defter uygulamasına başlayabilmeniz için mali mühür gereklidir.

Sertifika yenileme nasıl yapılır?​

Web sitesinde yer alan SSL sertifikasını yenilemek için hesap yöneticisinde oturum açılır. Bu kısımda SSL sertifikaları seçeneğine tıklanır. Yenileme talebi için “Yenile” seçeneğine tıklanır ve ödeme adımları takip edilir. Ödeme işleminin yapılması ile beraber “Başla” ve “Sertifika Talep Et” seçenekleri izlenir.
Mali mühür ne zaman gelir?
Mali mühür başvuru süreci Paraşüt ile e-fatura kullanmak isterseniz mali mühür başvurunuzu uygulamada yer alan Başvuru Kılavuzu üzerinden ya da direk Kamu Sertifikasyon Merkezi sayfası üzerinden yapabilirsiniz. Başvuru yaptıktan sonra yaklaşık 7 gün içerisinde mühür elinize ulaştırılır.
E-İmza Yenileme İşlemleri Kullanım süresi dolacak olan 1 (bir) yıllık nitelikli elektronik sertifikalar TÜRKTRUST web sitesi veya Palma yazılımı üzerinden yapılan yenileme başvurusuna müteakip üretilmekte ve sertifika sahibi elektronik posta ile bilgilendirilmektedir.
Avukat kaç tane e imza alabilir?
Evet alınabilir, istediğiniz kadar e-imza veya mobil imza satın alabilirsiniz fakat UYAP üzerinden sadece 1 oturum açıldığından diğer imzalarınız işlevsiz kalacaktır.

Tübitak e-imza nasıl çalışır?​

6- TÜBİTAK Elektronik Dosya İmzalama Servisi’ ne (https://e-imza.tubitak.gov.tr) kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapınız ve ‘İmzanız Gerekiyor’ kısmında imza sürecinde size gelen ilgili dokümanı seçerek ‘Seçilenleri İmzala’ butonuna basınız.
 
Geri
Üst