- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.936
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
ITIL süreçleri Nelerdir?
ITIL beş farklı fazdan oluşan bir altyapı kütüphanesidir ve People, Product, Partner ve Process şeklinde maddelendirilmiş olan ve kısaca 4P olarak tanımlanan dört farklı parçadan oluşmaktadır.ITIL standartları nedir?
ITIL(Information Technologies Infrastructure Library- Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi ) sözlerinin baş harflerinden oluşmuş bir kısaltmadır. Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi olarak adlandırılır. ITIL servis yönetim metodolojisi, BT servislerini eksiksiz ve en iyi kalitede yönetmek için geliştirilmiştir.ITIL 4 nedir?
ITIL 4, teknoloji ile etkinleştirilmiş ürün ve hizmetlerin eksiksiz dağıtımını (ve sürdürülmesini) kapsayan, IT’nin daha geniş bir iş stratejisi ile nasıl etkileşime girdiğine ve hatta yol açtığına dair bir uçtan uca IT / Dijital Çalışma Modeli sunacak şekilde gelişecektir.
Request fulfillment nedir?
Service Request Fulfillment : Hata yönetimine ddahil edilemiyecek ortak kullanıcı istekleri olarak adlandırılmaktadır. Yeni bir ekipman yada bir eğitim isteği bu başlığın altında değerlendirilir. Özellikle belirli periyotlarda kullanıcılar tarafından yapılmakta olan bir isteğin cevaplandırılması için idealdir.ITIL sertifikası nasıl alınır?
Öncelikle ITIL Foundation eğitimi ve sertifikası alınmalıdır. ITIL Foundation sertifikası uluslararası geçerlidir. Peoplecert ve Axelos tarafından yetkilendirilmiş sınav merkezi olan Educore’un sunduğu bu sınavın sonunda alınan sertifika ITIL Expert’e giden yolda ilk ve zorunlu sertifikadır.ITIL metodolojisi nedir?
ITIL, Information Technology Infrastructure Library sözcüklerinin ilk harflerinde oluşmuş bir kısaltmadır ve Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi olarak adlandırılır. ITIL, BT servislerini eksiksiz ve en iyi kalitede yönetmek üzere geliştirilmiş servis yönetim metodolojisidir.