AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

ISKUR kaydi nasil yapilir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
127.657
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

İŞKUR kaydı nasıl yapılır?​

Kurum hizmetlerinden yararlanmak isteyen iş arayanların Kurum portalına üye olarak veya şahsen Kurum ünitelerine başvurarak kayıt olmaları zorunludur. Başarılı bir eşleştirme için hem açık iş hem de iş arayan kişi hakkında tam ve doğru bilgilerin bulunması zorunludur.

Işkur’a nasıl kayıt olunur 2022?​

İŞKUR İş Arayan Olarak Kayıt Olma Buraya tıklayarak İŞKUR’un sitesine gidin ve sitenin sağ üst kısmındaki internet şubesi seçeneğine dokunun. 2. Gelen ekranda “İş Arayan” ve “İş Veren” olmak üzere iki seçenek karşınıza çıkacaktır. Burada “İş arayan” sekmesi altında bulunan “Üye Ol” seçeneğine tıklayın.

İŞKUR kaydı nedir?​

İŞKUR kaydı nedir?
İŞKUR iş arayan kayıt belgesi, İŞKUR tarafından verilen özel bir belgedir. Belge yalnızca İŞKUR bünyesinde iş arayan kişilere verilmektedir. İŞKUR kayıt belgesi, kişinin İŞKUR bünyesinde aktif olarak iş aradığı bilgisini içermektedir. İşletme sahipleri tarafından talep edilen bir belgedir.

İŞKUR iş arayan belgesi nasıl alınır?​

İŞKUR iş arayan belgesi nasıl alınır?
İŞKUR kayıt belgenizi e devlet üzerinden alabilirsiniz. Bunun için e devlet hesabınıza giriş yaptıktan sonra arama kısmına gelin. Buraya İŞKUR kayıt belgesi diye yazarak aratın. Çıkan ilk sayfada İŞKUR kayıt belgenizi kolay bir şekilde temin edebilirsiniz.

E devletten İŞKUR kaydı nasıl yapılır?​

İŞKUR başvurusu için neler gerekli?​

İŞKUR Başvuruları İçin İstenen Belgeler
- 1- 3 adet vesikalık fotoğraf.
- 2- İkametgah İlmuhaberi (e- devlet)
- 3- Kimlik fotokopisi.
- 4- Sağlık raporu ( Aile Hekimliğinden olabilir)
- 5- Adli sicil raporu (e- devlet)
- 6- Aile durum belgesi.
- 7- IBAN numarası (herhangi bir banka olabilir)

İŞKUR başvuru ne zaman 2022?​

İŞKUR başvuru ne zaman 2022?
Başvurular 15 Mart 2022 – 21 Mart 2022 tarihleri arasında Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) esube.iskur.gov.tr adresi üzerinden yapılabilecek.

İŞKUR kaydı belgesi nasıl alınır?​

İŞKUR kaydı belgesi nasıl alınır?
Bunun için size en yakın İŞKUR merkezine gidebilir ya da https://esube.iskur.gov.tr linkinden internet üzerinden de kayıt olabilirsiniz. Kayıt işlemlerinizi tamamladıktan sonra yine merkezden iş arayan kayıt belgesini almak istediğinizi beyan ederek kısa bir süre içinde belgenizi alabileceksiniz.

İŞKUR kaydı olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?​

İşkur kayıt belgesi sorgulamak için e-devlet sistemine TC kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yapmanız gerekiyor. Kayıt belgesi sorgulamak için “turkiye.gov.tr/iskur-kayit-belgesi” linkine tıklamanız yeterli olacaktır.

Personel çalışma belgesi nereden alınır?​

Çalışma izin belgesi e-Devlet üzerinden alınıyor. Başvuru esnasında bu belgeyi alacak vatandaşların; T.C. Kimlik Numarası, Ad-Soyad, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Görevi, İşe Başlama Tarihi, İşten Çıkış Tarihi, Bölümü ve İşçinin İşinin Türü bilgilerini doldurmaları gerekiyor.

Bir işte çalışırken işkura başvuru yapılır mı?​

Bir işte çalışırken işkura başvuru yapılır mı?
Sosyal yardım almak isteyen vatandaşların en çok sorduğu soruların başında ‘ailede sigortalı çalışan sosyal yardıma engel mi? ‘ sorusu geliyor. İl Müdürü Canbolat böyle bir durumun olmadığını, sigortalı çalışanın da sosyal yardım alabileceğini belirtti.

İŞKUR Kullanıcı Hesabı Nasıl Açılır?​

İŞKUR Kullanıcı Hesabı Nasıl Açılır?
Kullanıcı Hesabı Açma ekranını kullanarak İŞKUR Portalı’ndan üye olmamış, yerine geçerek işlem yapmak istediğiniz bireysel kullanıcılar için kullanıcı hesabı açabilirsiniz. İstihdam menüsünden Kullanıcı Hesabı Açma’yı seçerek Kullanıcı Hesabı Açma ekranına ulaşabilirsiniz.

İŞKUR başvuru nasıl yapılır 2021?​

Adaylar İŞKUR e-şube üzerinden de başvuru imkanı bulunacak. Bunun için, işkur.gov.tr adresine giriş yapmak, ardından açık işler butonuna tıklamak, iş yeri türüne kamu seçmek, ara butonuna tıklamak ve ilgili ilana erişmek gerekmektedir.
 
İŞKUR kaydı yapmak isteyen iş arayanlar için birkaç farklı yöntem bulunmaktadır. İlk olarak, İŞKUR'un resmi web sitesine üye olarak kayıt olabilirsiniz. Bunun için siteye girip sağ üst köşede bulunan internet şubesi seçeneğine tıklamanız gerekmektedir. Daha sonra karşınıza çıkacak seçenekler arasından "İş arayan"ı seçip "Üye Ol" seçeneğine tıklayarak kaydınızı tamamlayabilirsiniz.

Ayrıca, İŞKUR'un fiziki ünitelerine bizzat başvurarak da kaydınızı oluşturabilirsiniz. Bu durumda size gerekli olan belgeler arasında 1-3 adet vesikalık fotoğraf, ikametgah ilmuhaberi (e-devlet üzerinden), kimlik fotokopisi, sağlık raporu, adli sicil raporu, aile durum belgesi ve IBAN numarası bulunmaktadır.

İŞKUR kaydı olup olmadığınızı öğrenmek için ise e-devlet sistemine TC kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yaparak "turkiye.gov.tr/iskur-kayit-belgesi" linkine tıklayabilir ve kayıt durumunuzu sorgulayabilirsiniz.

Ayrıca, İŞKUR kaydınızı tamamladıktan sonra İŞKUR kayıt belgesini e-devlet üzerinden de alabilirsiniz. E-devlet hesabınıza giriş yaptıktan sonra arama kısmına "İŞKUR kayıt belgesi" yazarak belgenizi kolayca temin edebilirsiniz.

Son olarak, video üzerinden de İŞKUR başvurusu yapma sürecini detaylı bir şekilde izleyebilirsiniz. Başvurunuz için gerekli belgeleri tamamlayarak 15 Mart 2022 - 21 Mart 2022 tarihleri arasında İŞKUR e-subesi üzerinden başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

İŞKUR kaydı süreci hakkında daha fazla bilgi almak veya detaylı adımları öğrenmek için sorularınızı bana iletebilirsiniz.
 
Geri
Üst