AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

ISKUR izin belgesi nasil alinir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
119.108
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

İŞKUR izin belgesi nasıl alınır?​

Bunun için size en yakın İŞKUR merkezine gidebilir ya da https://esube.iskur.gov.tr linkinden internet üzerinden de kayıt olabilirsiniz. Kayıt işlemlerinizi tamamladıktan sonra yine merkezden iş arayan kayıt belgesini almak istediğinizi beyan ederek kısa bir süre içinde belgenizi alabileceksiniz.

Özel istihdam büroları nasıl çalışır?​

Özel istihdam büroları nasıl çalışır?
Özel İstihdam Büroları, özel hukukun koruması altında ve belirli bir sözleşme çerçevesinde işe yerleştirme faaliyeti karşılığı sadece işverenden ücret alarak, iş arayandan herhangi bir ücret ya da komisyon almaksızın, Türkiye İş Kurumundan yetki almak şartıyla, işgücü piyasasında iş arayanlarla eleman arayanlar …

Özel istihdam bürosu izin belgesi nasıl alınır?​

Özel istihdam bürosu izin belgesi nasıl alınır?
Özel istihdam bürosu açmak isteyenler, İŞKUR il/hizmet müdürlüklerine başvurarak gerekli bilgi ve belgeleri ibraz edeceklerdir. İl/Hizmet müdürlüklerince belgeler üzerinde ve işyerinde yapılan incelemelerde başvuru koşullarına uyanlar, il müdürlüklerince değerlendirilerek, uygun bulunanlara izin verilecektir.

İŞKUR personeli hangi kanuna tabi?​

Kurum, vize ve tescile ilişkin hükümler hariç 26.5.1927 tarihli ve 1050 sayılı Muhasebei Umumiye Kanunu ve 21.2.1967 tarihli ve 832 sayılı Sayıştay Kanununa tâbidir.

İŞKUR çalışma belgesi nereden alınır?​

İŞKUR çalışma belgesi nereden alınır?
İŞKUR kayıt belgenizi e devlet üzerinden alabilirsiniz. Bunun için e devlet hesabınıza giriş yaptıktan sonra arama kısmına gelin. Buraya İŞKUR kayıt belgesi diye yazarak aratın. Çıkan ilk sayfada İŞKUR kayıt belgenizi kolay bir şekilde temin edebilirsiniz.

İŞKUR özel istihdam bürosu ne demek?​

İŞKUR özel istihdam bürosu ne demek?
Özel istihdam bürosu nedir? İş arayanların elverişli oldukları işlere yerleştirilmesine ve çeşitli işler için uygun işçiler bulunmasına aracılık yapmak ve/veya geçici iş ilişkisi kurma faaliyeti yürütmek üzere Kurum tarafından izin verilen gerçek veya tüzel kişiler tarafından kurulan büroları ifade etmektedir.
Özel istihdam acentesi izin belgesi nedir?​
İl müdürlüğü tarafından iş ve işçi bulmaya aracılık faaliyeti yapması uygun görülen bürolara yazılı olarak bilgi verilir aynı zamanda da Kurum internet sayfasında ilan edilir. Başvuruları uygun bulunan gerçek veya tüzel kişilere 3 yıl süreyle geçerli olan “Özel İstihdam Bürosu İzin Belgesi” verilir.

İstihdam Yetki Belgesi nasıl alınır?​

İstihdam Yetki Belgesi nasıl alınır?
Özel istihdam bürosu izni almak isteyenler, İŞKUR il/hizmet müdürlüklerine başvurarak Özel İstihdam Büroları Genelgesi’nin 2.4 üncü maddesinde ayrıntılı bir şekilde ifade edilen gerekli bilgi ve belgeleri ibraz edeceklerdir.

Özel istihdam belgesi nedir?​

Özel istihdam belgesi nedir?

İŞKUR hangi Bakanliğa bağli?​

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı | T.C.

İŞKUR kim kurdu?​

İŞKUR kim kurdu?
Nihayet, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nce 25.06.2003 tarihinde kabul edilen ve 05.07.2003 tarih ve 25159 sayılı Resmi gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren 4904 sayılı Türkiye iş Kurumu Kanunu ile Kurum kuruluş yasasına kavuşmuştur.
 
İŞKUR izin belgesi almak için öncelikle size en yakın İŞKUR merkezine giderek başvuruda bulunabilirsiniz. Ayrıca internet üzerinden de https://esube.iskur.gov.tr linkine giderek online kayıt olabilirsiniz. Kaydınızı tamamladıktan sonra İŞKUR merkezine başvurarak iş arayan kayıt belgesi almak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir. Başvurunuzun ardından kısa bir süre içinde belgenizi alabilirsiniz.

Özel istihdam büroları, özel hukukun koruması altında belirli bir sözleşme çerçevesinde işe yerleştirme faaliyeti karşılığında sadece işverenden ücret alarak çalışmaktadır. Türkiye İş Kurumundan yetki almak kaydıyla iş arayanlardan herhangi bir ücret veya komisyon almadan işgücü piyasasında iş arayanlarla eleman arayanları bir araya getirirler.

Özel istihdam bürosu açmak isteyenlerin, İŞKUR il/hizmet müdürlüklerine başvurarak gerekli bilgi ve belgeleri sunmaları gerekmektedir. Başvurular üzerinde yapılan incelemeler sonucunda uygun bulunanlara izin verilerek özel istihdam bürosu izin belgesi verilmektedir.

İŞKUR çalışma belgesi için e-devlet üzerinden başvuru yapabilirsiniz. E-devlet hesabınıza giriş yaptıktan sonra arama kısmına "İŞKUR kayıt belgesi" yazarak aratmanız yeterlidir. Çıkan sonuçlar arasından İŞKUR kayıt belgenizi kolayca temin edebilirsiniz.

İŞKUR özel istihdam bürosu ise iş arayanların uygun işlere yerleştirilmesine ve işverenlerin uygun işçiler bulmasına aracılık yapan ve/veya geçici iş ilişkilerini düzenleyen bürolardır. Bu bürolar, Türkiye İş Kurumu tarafından yetkilendirilen gerçek veya tüzel kişiler tarafından işletilmektedir.

İstihdam Yetki Belgesi almak isteyenlerin, İŞKUR il/hizmet müdürlüklerine başvurarak gerekli bilgi ve belgeleri sunmaları gerekmektedir. Başvuru sürecinde Özel İstihdam Büroları Genelgesi'nin belirlediği koşullara uygunluk değerlendirilecektir.

İŞKUR, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı bir kurumdur. Türkiye İş Kurumu, 4904 sayılı kanunla 2003 yılında Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından kurulmuştur. Bu kanunla İŞKUR'un kuruluş yasası belirlenmiş ve yürürlüğe girmiştir.
 
Geri
Üst