AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Is yerinde sevilmedigini nasil anlarsin?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Iş yerinde sevilmediğini nasıl anlarsın?​

İş arkadaşlarınızın vücut dili size karşı gerçek hislerini ele verecektir. Eğer iş arkadaşlarınız sizi sevmiyorsa, birebir iletişimi en aza indirmeye çalışacaklardır. Eğer sizinle iletişimi dijital ortamda yazışmaya indirgemeye başlamışlarsa, bu, sizden hoşlanmadıklarının işareti olabilir.

Iş yerinde uyulması gereken kurallar nelerdir?​

Her iş yerinde ayrı kurallar olmakla beraber genel anlamda asla yapılmaması gerekenleri şu şekilde belirtilebilir:
- Asla kendinizle böbürlenmeyin. Aslında bunu tek kelime ile de anlatabiliriz.
- İşleri her zaman ertelemek ve sorumsuzluktan kaçının.
- 3. Kötü sözler sarf etmeyin.
- Dedikoducu biri olarak görünmeyin.
Günlük rutinlerinizi belirleyerek genel bir plan çıkarmalısınız. Çalışma, ara ve yemek saatlerini planlayabilirsiniz. Her gün işe başlamadan önce, o gün yapılması gereken işleri öneme ve aciliyete göre sıralamalısınız. İş planlaması yaparken sıkılacağınız işleri art arda koymamaya dikkat etmelisiniz.
Personele nasıl davranmalı?
Devamlı sorun çıkartan kişileri işten çıkarmak bir çözüm olarak görünebilir; ancak iş bu seviyeye gelmeden önce yönetici olarak atmanız gereken bazı adımlar bulunuyor.
Iş hayatında nasıl davranmak gerekir?
İletişime daima açık olun. Pozitif ve güler yüzlü olmak her zaman alkışı alır. Utangaç olmak için yanlış bir ortam! Mutlaka girişken, kendinden emin ve özgüvenli olun.

Iş hayatında iletişim nasıl olmalı?​

Saygıyı Elden Bırakmayın İş arkadaşlarınızla sağlıklı bir iletişim kurmak istiyorsanız birbirinize öncelikle saygılı davranmayı ihmal etmemelisiniz. Karşınızdaki kişinin unvanı ne olursa olsun, bir sorun yaşadığınızda dahi saygıyı elden bırakmazsanız pürüzlerin daha kolay giderildiğini göreceksiniz.

Iş sağlığı ve güvenliği kuralları nelerdir?​

İş Güvenliğinde 10 Altın Kural
İşyerlerinde Genel İş Güvenliği Kuralları
Düzenli çalışmaya nasıl başlanır?
– Çalışmaya başlamadan önce, kendinize çalışma sonunda gerçekleştireceğiniz bir hedef belirleyin. – Verimli olarak ders çalışabileceğiniz zaman dilimini ve çalışacağınız dersleri seçin. – Zorlandığınız derslerden çalışmaya başlayın, konsantrasyonunuz daha yüksek olduğundan algılamanızı kolaylaştıracaktır.
Iş hayatında verimlilik nedir?
Verimlilik ne demektir? Günlük ve iş hayatında işleri uygun bir şekilde yerine getirebilmek için girdiler ile çıktılar arasındaki ilişkidir. Kararlarımızı, görevlerimizi ve hedefimizi gerçekleştirmek için üretilen emek ile bunun sonucunun sağlıklı ve amaca uygun olarak düzenlenmesi gerekir.

Bir işveren işçisine nasıl davranmalı?​

İşverenler işçilere, hakkaniyetli, sabırlı, alın terine değer veren, insani, vicdanlı, insaflı, merhametli, adil bir şekilde davranması gerekir. İşçinin alın teri kurumadan hakkının ödenmesi gerekir. İşçi emek veren kişidir. Zamanını, enerjisini, sağlığını harcayan bir birey olarak toplumda yaşadığı için değerlidir.

Iyi bir eleman nasıl olmalı?​

Sizin için başarılı olmanın temel yollarını mercek altına alıyoruz.
- Hazırlıklı Olun. İlk bakışta bu sözü binlerce kez duydunuz gibi geliyor öyle değil mi?
- Elinizden Gelenin En İyisini Yapın.
- Engelleri Ortadan Kaldırın.
- Zamanınızı İyi Kullanın.
- Güvenilir Olun.
- Gündemi Takip Edin.
- Önseziler Önemli.
- Hata Yapmaktan Çekinmeyin.
Girişken olun! İletişime daima açık olun. Pozitif ve güler yüzlü olmak her zaman alkışı alır. Utangaç olmak için yanlış bir ortam! Mutlaka girişken, kendinden emin ve özgüvenli olun.
Iş hayatında başarılı olmak için ne yapmalıyız?
Akay’a göre iş hayatında başarılı olmak için 10 önemli noktayı yaşamamızın bir parçası haline getirmemiz gerekiyor.
- Hedef koyun.
- Stresi yönetin.
- Planlı olun ve zamanınızı siz yönetin.
- Esnek olun.
- Dış görünüşünüz sizi yansıtsın.
- Deneyimlerinizi kullanın.
- Yaratıcı olun ve bunu gösterin.
- Kısa molalar verin.
Iş yaşamında iletişim ne ile başlar?
İş hayatında iletişimde öncelikle karşı tarafın ihtiyaçlarını karşıla. Bir iletişim durumuna girerken öncelikle karşı tarafın ihtiyaçlarını karşılamak üzere girmeye çalışın. Kendi ihtiyacınızı gidermek üzere giriyorsanız da bunu şeffaf bir şekilde karşı tarafa bildirin.
 
Geri
Üst