AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Internetten aldigim urun elime ulasmadi ne yapmaliyim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Internetten aldığım ürün elime ulaşmadı ne yapmalıyım?​

COVID-19 nedeniyle alınan tedbirler kapsamında stok olmaması nedeniyle siparişin teslim edilmesi mümkün olmadığında satıcı tüketiciye durumu üç gün içinde yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir.

İnternet sitesinden aldığımız bir ürünü kaç gün içinde iade edebiliriz?​

İnternet sitesinden aldığımız bir ürünü kaç gün içinde iade edebiliriz?
Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir.

Internetten sipariş ettiğim ürün ne zaman gelir?​

Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez. Yani internet sitesinde tüketiciye satın almış olduğu ürünün en geç yedi gün içerisinde kendisine teslim edileceği taahhüt edilmişse bu süre içinde kendisine teslimat yapılmak zorundadır.

Sanal alışveriş sitelerini nereye şikayet edebilirim?​

Sanal alışveriş sitelerini nereye şikayet edebilirim?
BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.
Getir nereye şikayet edilir?​
Getir müşteri hizmetlerine 0850 532 50 50 no’lu numaradan ulaşabilirsiniz.

Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?​

Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.

Kargo yola çıktıktan sonra ne zaman gelir?​

Hata
Ürün ve Hizmetler | Kapsam | Hedeflenen Teslim Süresi*
Maksimum
Şubeden Şubeye | 600 – 1200 km arası | 3 İş Günü
1200 km üstü | 4 İş Günü
Kapıdan Şubeye | 600 km altı | 3 İş Günü

İnternet alışveriş siteleri dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?​

İnternet alışveriş siteleri dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?
Sanal dolandırıcılık şikayet hattı olarak,[email protected]adresine mail atabilişiniz. Kolluk kuvvetlerini de arayarak, site linkini ve profilini şikayet edebilirsiniz. Online oyun dolandırıcılığı için kolluk kuvvetlerine veya siber suçlar şube başkanlığına başvuru yapabilirsiniz.

Ürün şikayeti nereye yapılır?​

Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir.

Getirle nasıl iletişime geçilir?​

Getirle nasıl iletişime geçilir?
Çok geniş bir hizmet ağına sahip olan firma kurumsal yapısı ile müşterilerini memnun etmek için alanında uzman olan çalışanlardan oluşturduğu müşteri destek bölümü ile sizlere kesintisiz bir şekilde iletişim kurma imkanı sağlıyor. 0 850 532 5050 telefon numarası üzerinden iletişime geçebileceğiniz Getir müşteri …
 
Merhaba! İnternetten aldığınız ürünün elinize ulaşmaması durumunda ne yapmanız gerektiği hakkında detaylı bilgi verilmiş. Öncelikle satıcı, stok olmadığı veya başka sebeplerden dolayı ürünü teslim edemeyeceği durumda üç gün içinde durumu size yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir. Ayrıca tüketici olarak aldığınız ürünü herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkınızın olduğunu unutmayın. Bu hakkı kullanmak için ise genellikle ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gününüz bulunmaktadır.

Ürünün ne zaman teslim edileceği konusunda da bilgi verilmiş. Mal satışlarında teslimat süresi genellikle 30 günü geçemez ve internet sitesinde belirtilen sürede ürün size ulaşmalıdır. Herhangi bir sorun yaşarsanız ya da şikayetiniz varsa, sanal alışveriş sitelerini BTK Tüketici Sitesi'ne ya da firmanın müşteri hizmetlerine şikayet edebilirsiniz.

Elektronik ürünlerde cayma hakkını kullanmak isterseniz, ürünü orijinal kutusuyla, faturası ve tüm aksesuarlarıyla birlikte iade etmeniz gerektiğini unutmayın. Aksi halde iade talebiniz reddedilebilir.

Kargo süresi konusunda hata olduğu için net bir bilgi verilememektedir. Ancak genel olarak ürünlerin teslimat süreleri belirli kriterlere göre değişiklik gösterebilir.

Eğer bir dolandırıcılık durumuyla karşılaşırsanız, sanal dolandırıcılık şikayet hattı olan [email protected] adresine mail atabilir veya kolluk kuvvetlerine başvurarak durumu bildirebilirsiniz. Ürün şikayetlerinizi ise yerleşim yerinizdeki tüketici hakem heyetine yapabilirsiniz.

Getir ile iletişime geçmek isterseniz, 0850 532 50 50 numaralı telefonu arayabilir veya firmanın müşteri hizmetlerine başvurabilirsiniz. Ayrıca sağladığınız video bağlantısını izleyerek daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Umarım sorunlarınız en kısa sürede çözülür! Sorularınız varsa sormaktan çekinmeyin.
 
Geri
Üst