Internet dolandırıcılığı şikayet nasıl yapılır?
Alacağınız ürünün piyasa değeriyle karşılaştırmasını kesinlikle yapın. Mağdur olduğunuz böylesi bir durum karşısında derhal şikâyet için en yakın emniyet birimine ya da Cumhuriyet Başsavcılığına müracaat ederek suç duyurusunda bulunun.Şikayet etmek için nereye başvurulur?
İl ve ilçe merkezlerinde emniyet teşkilatının birimi olan karakollara, kırsal bölgede ise jandarmaya müracaat ile suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Karakola ya da jandarmaya giderek suç duyurusunda bulunabileceğiniz gibi doğrudan savcılığa müracaat ederek de suç duyurusunda bulunma imkanınız vardır.Internet sorunu nereye şikayet edilir?
Internet sorunu nereye şikayet edilir?BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.
Marketler nereye şikayet edilir?
Marketler nereye şikayet edilir?Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir. Şikayetler Alo 174 hattını arayarak,[email protected]adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla, Alo174 Whatsapp (0 501 174 01 74) ve Bip ihbar hatları üzerinden oluşturulur.
Dolandırıldım nereye şikayet edebilirim?
Dolandırıldım Nereye Şikayet Edebilirim- Karakollara.
- Adliyelerden savcılık kanalıyla.
Internet bankacılığı dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?
İnternetten dolandırılmanın ihbar ve şikayeti kolluk kuvvetlerine ya da cumhuriyet savcılıklarına başvuru yaparak gerçekleşmektedir.E devletten suç duyurusunda bulunulur mu?
E devletten suç duyurusunda bulunulur mu?E- Devlet Üzerinden Savcılığa Suç Duyurusu Yapmak Mümkün Mü? E- devlet üzerinden savcılığa suç duyurusu yapılmamaktadır. Bu işlem CİMER aracılığı ile yapılmaktadır.
Şikayet karakola mı savcılığa mı?
Şikayet karakola mı savcılığa mı?Karakola gitmek yerine doğrudan cumhuriyet savcılığına giderek de şikayetçi olmanız mümkündür. Ancak buradaki fark, savcılığa bir dilekçe ile başvurmanızdır. (Esasında savcılığa yapacağınız şikayetler ilgili yasa gereği yazılı olmak zorunda değildir.
BTK şikayetleri kaç günde sonuçlanır?
– Yaptığınız şikâyet başvurusu ile ilgili olarak, hizmet aldığınız işletmeciniz/hizmet sağlayıcınız tarafından 10 iş günü içerisinde elektronik ortamda size geri dönüş sağlanacaktır.BTK hangi şikayetlere bakar?
Tüketici Şikâyeti gönderme. Mobil/Sabit/İnternet/Kablo Tv/Uydu İşletmecilerinden Borç/Alacak Sorgulama ve Ödeme/iade İşlemleri. İnternet İhbar Başvurusu. Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı Bilgi Destek HattıHastaneleri nereye şikayet edilir?
Hastaneleri nereye şikayet edilir?Alo 184 Geç Müdahale Doktor Sıkıntısı
Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?
Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?Şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) ile tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılabilir. Bu itibarla, tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru yapılamamaktadır.