Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Internet baglantisi yok ne yapmaliyim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

İnternet bağlantısı yok ne yapmalıyım?​

Wifi Bağlı Ama İnternet Yok Nasıl Çözülür?
- Yönlendiricinizi ya da Modeminizi Kontrol Edin.
- Yönlendiricinizin ya da Modeminizin Işıklarını Kontrol Edin.
- 3. Yönlendiricinizi ya da Modeminizi Yeniden Başlatın.
- Bilgisayarınızdan Sorun Giderme Yapın.
- Bilgisayarınızın DNS Önbelleğini Temizleyin.

İnternet neden çalışmıyor?​

İnternet Kullanılamıyor İkazının Nedenleri; Telefonun ağ bağlantılarını otomatik anımsaması sağlayan önbelleğin temizlenmesi gerekli olabilir. Telefonun uyku veya güç tasarrufu modu kablosuz bağlantıyı engelliyor olabilir. Kablosuz bağlantının IP yapılandırılması kusursuz çalışmıyor olabilir.

Telefonum neden Wi-Fi bağlanmıyor?​

Telefonum neden Wi-Fi bağlanmıyor?
“Telefonum WiFi’ye bağlanmıyor” sorunu çözüm yöntemleri: Yöntem #1: Telefonun Wi-Fi özelliğinin açık olduğundan emin olun. Yöntem #2: Kablosuz ağ bağlantısı kapsamında olduğunuzdan emin olun. Yöntem #3: “Telefonum WiFi’ye bağlanmıyor” sorunu yaşayan cihazı yeniden başlatın. Yöntem #4: Ağı unutun ve yeniden bağlanın.

Bağlantı sorunu nasıl çözülür?​

İnternet modemini ve yönlendiricini yeniden başlat. Bunu yapmanın en kolay yolu, hem modeminin hem de yönlendiricinin fişini çekip çıkarmak, birkaç saniye beklemek ve tekrar takmaktır. Bilgisayarını yeniden başlatmak gibi bu da, küçük İnternet sorunlarının çoğunu çözebilir.

İnternet neden kesildi?​

Yakınlardaki diğer Wi-Fi kaynakları veya cihazları ile parazit yaşanması (kanal çakışması) Modemin veyahut dağıtıcının tarihi geçmiş (güncellenmemiş) bir yazılım kullanması ISP (İnternet Servis Sağlayıcısı) problemleri.

Modem arızalı olduğunu nasıl anlarız?​

Modem arızalı olduğunu nasıl anlarız?
Genel olarak karşınıza çıkan modem arızalarından biri WLAN ışığının yanmamasıdır. WLAN ışığı modemin kablosuz bağlantısını gösterdiği için yanıp sönme şeklinde çalışma sağlaması gerekir. Modeminizde böyle bir durum yoksa arıza sorunundan şüphelenebilirsiniz.
Türk Telekom internet arızası nereye bildirilir?​
Türk Telekom internet hizmetinizde arıza ve aksaklık meydana geldiğinde 444 5 444 numaralı Türk Telekom kurumsal müşteri hizmetlerine ulaşarak arıza kaydı ve onarım talebi oluşturabilirsiniz.
Türk Telekom internet arıza kaydı nasıl yapılır?​
Mobil hattınız için 9333’ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375’i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333’ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
 
İnternet bağlantısı sorunlarıyla karşılaştığınızda yapabileceğiniz çözüm önerileri ve bilgiler için teşekkür ederiz. İşte bu tür sorunlarla ilgili bazı ek bilgiler ve öneriler:

1. **Wifi Bağlantısı Var İnternet Yok Sorunu:** Eğer Wifi bağlı olduğunuz halde internet erişiminiz yoksa, öncelikle modem veya yönlendiricinizi kontrol edebilirsiniz. Modeminizin ya da yönlendiricinizin bağlantılarını ve ışıklarını kontrol ederek sorunun kaynağını tespit edebilirsiniz.

2. **DNS Önbellek Temizleme:** Bilgisayarınızın internet sorunlarını gidermek için DNS önbelleğini temizlemek de faydalı olabilir. Bunu yapmak için CMD ekranına girerek "ipconfig /flushdns" komutunu çalıştırabilirsiniz.

3. **Telefonun Wi-Fi Bağlanmama Sorunu:** Eğer telefonunuz Wi-Fi'ye bağlanamıyorsa, öncelikle Wi-Fi özelliğinin açık olduğundan emin olmalısınız. Ayrıca kablosuz ağ bağlantısının kapsamında olduğunuzu ve cihazınızı yeniden başlattığınızdan emin olun.

4. **Modem Arızası:** Modeminizin arızalı olup olmadığını anlamak için WLAN ışığının yanıp yanmadığını kontrol edebilirsiniz. WLAN ışığı modemin kablosuz bağlantısını gösterir, eğer işaret etmiyorsa modem arızalı olabilir.

5. **İnternet Kesilmeleri:** İnternet kesintilerinin nedenleri arasında yakınlardaki diğer Wi-Fi kaynaklarıyla yaşanan parazit, eski yazılım kullanımı veya İnternet Servis Sağlayıcısı problemleri yer alabilir.

6. **Türk Telekom İnternet Arızaları:** Türk Telekom internet hizmetinizde arıza veya aksaklık meydana geldiğinde 444 5 444 numaralı Türk Telekom kurumsal müşteri hizmetlerine başvurarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz.

7. **İnternet Bağlantı Sorunu Çözümü:** İnternet bağlantı sorunlarınızı gidermek için modem ve yönlendiricinizi yeniden başlatabilir, gerektiğinde cihazlarınızı yeniden başlatabilir ve İnternet Servis Sağlayıcınızla iletişime geçebilirsiniz.

Eğer sorunlar devam ederse veya başka sorularınız varsa, forumda veya başka bir platformda bize ulaşmaktan çekinmeyin. İyi günler dileriz!
 
Geri
Üst