- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.238
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
İnternet bağlantısı yok ne yapmalıyım?
Wifi Bağlı Ama İnternet Yok Nasıl Çözülür?- Yönlendiricinizi ya da Modeminizi Kontrol Edin.
- Yönlendiricinizin ya da Modeminizin Işıklarını Kontrol Edin.
- 3. Yönlendiricinizi ya da Modeminizi Yeniden Başlatın.
- Bilgisayarınızdan Sorun Giderme Yapın.
- Bilgisayarınızın DNS Önbelleğini Temizleyin.
İnternet neden çalışmıyor?
İnternet Kullanılamıyor İkazının Nedenleri; Telefonun ağ bağlantılarını otomatik anımsaması sağlayan önbelleğin temizlenmesi gerekli olabilir. Telefonun uyku veya güç tasarrufu modu kablosuz bağlantıyı engelliyor olabilir. Kablosuz bağlantının IP yapılandırılması kusursuz çalışmıyor olabilir.Telefonum neden Wi-Fi bağlanmıyor?
Telefonum neden Wi-Fi bağlanmıyor?“Telefonum WiFi’ye bağlanmıyor” sorunu çözüm yöntemleri: Yöntem #1: Telefonun Wi-Fi özelliğinin açık olduğundan emin olun. Yöntem #2: Kablosuz ağ bağlantısı kapsamında olduğunuzdan emin olun. Yöntem #3: “Telefonum WiFi’ye bağlanmıyor” sorunu yaşayan cihazı yeniden başlatın. Yöntem #4: Ağı unutun ve yeniden bağlanın.
Bağlantı sorunu nasıl çözülür?
İnternet modemini ve yönlendiricini yeniden başlat. Bunu yapmanın en kolay yolu, hem modeminin hem de yönlendiricinin fişini çekip çıkarmak, birkaç saniye beklemek ve tekrar takmaktır. Bilgisayarını yeniden başlatmak gibi bu da, küçük İnternet sorunlarının çoğunu çözebilir.İnternet neden kesildi?
Yakınlardaki diğer Wi-Fi kaynakları veya cihazları ile parazit yaşanması (kanal çakışması) Modemin veyahut dağıtıcının tarihi geçmiş (güncellenmemiş) bir yazılım kullanması ISP (İnternet Servis Sağlayıcısı) problemleri.Modem arızalı olduğunu nasıl anlarız?
Modem arızalı olduğunu nasıl anlarız?Genel olarak karşınıza çıkan modem arızalarından biri WLAN ışığının yanmamasıdır. WLAN ışığı modemin kablosuz bağlantısını gösterdiği için yanıp sönme şeklinde çalışma sağlaması gerekir. Modeminizde böyle bir durum yoksa arıza sorunundan şüphelenebilirsiniz.
Türk Telekom internet hizmetinizde arıza ve aksaklık meydana geldiğinde 444 5 444 numaralı Türk Telekom kurumsal müşteri hizmetlerine ulaşarak arıza kaydı ve onarım talebi oluşturabilirsiniz.
Mobil hattınız için 9333’ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375’i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333’ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.