AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Ilacta neye donuk reklam yasaktir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Ilaçta neye dönük reklam yasaktır?​

Sağlık çalışanlarının, tedavi öncesi, sırası ve sonrasında hasta ve hasta yakınları ile birlikte görüntülerine yer verilemez. Deontoloji kurallarına ve hasta haklarına uymayan, abartılı, insanları yanıltıcı, korku veya paniğe düşürücü, yanlış yönlendirici, gerçeğe aykırı ifadeler kullanılamaz.

Doğal reklamcılık nedir?​

Doğal reklam, internettte belirli bir platform için özel olarak hazırlanmış, yer aldığı platformun içeriğine ve görsel tasarımına uygun reklamlardır. Reklam içeriği bu kapsamda tüketiciye ulaştırılmaktadır.
Reklamda Yaratıcı Yazarlık neden önemli?
Reklamda yaratıcılık yalnızca yapılan işin ve tanıtımı yapılan markanın bilinirliği arttırmakla kalmaz, reklam ajansının da itibar kazanmasına yardımcı olur. Reklam sektöründe gerek yapılan işin gerekse ajansların öne çıkması için olmazsa olmaz özelliklerden “yaratıcılık” genellikle listelerin en başında gelir.

Reklam yasağına tabi olan meslek grupları nelerdir?​

Reklam yasakları, ülkemizde mali müşavir, yeminli mali müşavir, hekimlik, veterinerlik, avukatlık ve diğer serbest meslekleri icra edenlerin üzerinde çağdışı ve Anayasaya aykırı bir baskı aracı olarak duruyor.

Ilaç reklamı yasak mı?​

Genel anlamı ile ilaçların reklamının yapılması da yasak olup sadece sağlık meslek mensuplarına yönelik tanıtımlar hukuken geçerli kabul edilmektedir.
Doğal reklam türleri neler?
Doğal reklamlar, Türkiye’de ağırlıklı olarak makale, liste, test, infografik, video prodüksiyonlar, özel projeler ve interaktif sayfalar gibi (yayın içi/infeed) farklı içerik modellerinde uygulanıyor.

Reklam ve yaratıcılık nedir?​

Reklamda yaratıcılık, işlenecek olan konunun ya da temanın, tüketicilerin etkilenmelerini ve amaçlanmış davranışları gösterebilmelerini sağlayacak şekilde kullanılmasıdır. Reklamcılar bazen, öyle fikirler bulmaktadırlar ki, reklamın üzerine söylenebilecek hiçbir şey olamamaktadır.
 
Geri
Üst