- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.650
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Ikamet izni randevusu nasıl alınır?
İkamet izni nasıl alınır? e-İkamet.goc.gov.tr üzerinden online başvuru yapıldıktan sonra seçilen randevu gününde istenen belgeler ile randevuya gitmek gerekmektedir, başvuru ilgili İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından olumlu olarak değerlendirildikten sonra kişinin ikamet izni kartı belirtmiş olduğu adrese gönderilir.Ikametgah değiştirmek için ne yapmak gerekir?
İkamet izni uzatma başvuruları göç idaresi tarafından kullanıma sunulan elektronik sistemler aracılığı ile yapılır. Başvuru elektronik olarak tamamlandıktan sonra posta veya kargo yolu ile iadeli taahhütlü olarak il göç idaresine gönderilmesi gerekir. Bu işlem için 5 iş günü süre tanınmıştır.Oturma izni, yabancının ikamet edeceği ilde yer alan Göç İdareleri’ne başvurularak alınır. Başvurular uzman danışmanlarımız tarafından online ortamda yapılır. Randevu belgesi ve diğer gerekli belgeler hazırlanır ve yabancı randevu günü belgelerini Göç İdaresi memuruna teslim eder.
Yabancı uyruklu devlet Hastanesinde muayene olabilir mi?
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) yabancılara tüm devlet hastaneleri ve kliniklerinde yatarak veya ayakta tedavi hizmetlerine erişim hakkı vermektedir. Hamilelik, mesleki yaralanmalar ve hastalıklar da dâhil olmak üzere çoğu sağlık hizmetini kapsarken geçici iş göremezlik ödeneği de sağlamaktadır.
Randevu almak için ne yapmalıyım?
Hastanelerden randevu almak için iki yöntem bulunuyor. ” Alo 182” çağrı merkezini arayarak bağlanacağınız canlı operatöre TC kimlik numaranızı vererek randevunuzu oluşturabilirsiniz. Bir diğer yöntem ise, www.mhrs.com.tr’den randevunuzu oluşturmak.