- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.120
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
Ikamet için hangi evraklar lazım?
1. İkamet İzni Başvuru Formu (Yabancı ve/veya yasal temsilcisi tarafından imzalanmalıdır.) 2. Pasaport veya pasaport yerine geçen belgenin fotokopisi (Kimlik bilgileri ve fotoğrafın bulunduğu sayfa ile giriş-çıkış ve vize bilgilerini gösterir işlem gören sayfalar) (Belgenin aslı randevu gününde yanınızda bulunmalıdır.)Ikamet başvurusu nasıl yapılır?
İkamet İzni Geçiş Başvurusu- Adım: Başvuru Yapın. Başvuru yapmak için aşağıdaki web sitesine gidin: e-ikamet.goc.gov.tr.
- Adım: Başvuru dosyasını Uluslararası Ofise gönderin. Gerekli tüm belgeleri hazırlayın ve Uluslararası Ofise gönderin.
- Adım: Başvurunuzu teslim edin.
Ikamet izni başvuru formu nasıl alınır?
İkamet İzni İlk Başvuru
- Online başvuru formu (e-ikamet.goc.gov.tr)
- Pasaport veya yerine geçen belgenin fotokopisi (Kimlik bilgilerinin olduğu sayfa veya sayfalar)
- Son Giriş Mührü Fotokopisi.
- Vize Fotokopisi (Eğer e-vize varsa çıktı almalısınız.
Belediyeden oturma izni nasıl alınır?
Bina oturma izni nereden alınır? Oturma izni almak için belediyelerin İmar Müdürlüğü Yapı Kullanma İzni birimlerine başvurulması gerekiyor. Müteahhitin bir dilekçe ile birlikte beraberinde gerekli olan belgeleri de götürmesi gerekiyor.Ikamet izni başvurusu nereye yapılır?
İkamet izni almak için yapılacak ilk başvuru online sistem üzerinden, e-ikamet üzerinden yapılmaktadır. Bu başvuru ön başvuru niteliği taşımakta olup ikamet izni almak için randevu dahilinde oturulmak istenen yerdeki Göç İdaresi Müdürlüğü’nden alınır.Yeni ev için oturma izni nasıl alınır?
İskan belgesi için gerekli belgeler şu şekilde belirlenmiştir;
- Yapı Kullanım İzni istemiyle yazılan dilekçe.
- Tapu kaydı bilgileri.
- Vergi Dairesi’nden ”borcu yoktur” yazısı
- Dış Kanal Belgesi (İZSU)
- Telekom Vizesi.
- Proje Müellifleri Raporu.
- Yapı Denetim Kuruluşu’ndan alınan belge.