AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

IK isveren markasi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

IK işveren markası nedir?​

İşveren markası kavramı ilk defa 1996 yılında The Employer Brand kitabının yazarı Simon Barrow tarafından literatüre kazandırılmıştır. Barrow’un tanımına göre, işveren markası kavramı; işverenin istihdam aracılığı ile çalışanlarına sunduğu fonksiyonel, ekonomik ve psikolojik faydaların toplamı olarak ifade ediliyor.

Insan kaynakları hangi kanunları bilmeli?​

Konu İnsan Kaynakları süreçleriyle direkt olarak ilgilidir. Bu sebeple biz İK Profesyonellerinin 4857 Sayılı iş Kanunu ve 6331 İş Sağlığı ve İş Güvenliği kanunu kadar iyi bilmemiz gereken bir kanun ve konudur.
İşveren markasının oluşumunda gerekli olan unsurlar nelerdir?
İşveren markasının oluşması için anahtar faktörler işletmenin üst yönetimi, insan kaynakları yönetimi ve iş sektöründen meydana gelmektedir (Chunping ve Xi, 2011: 2091). Her türlü stratejik uygulamada olduğu gibi işveren markası oluşumu ve yönetilmesinde de üst yönetim son derece önemlidir.

Işveren markası ne iş yapar?​

İşveren markası uzmanı bir şirketin, çalışılmak istenen şirket olma yolundaki algısını yöneten kişidir. “Çalışılabilecek en iyi şirket” algısını marka yönetimi disipliniyle ele alır.

Işveren markasının amacı nedir?​

Yeni ve önemli bir yaklaşım olan işveren markası, işverenin davranışını şekillendirerek kurumun gereksinimi olan insan kaynaklarına ulaşılmasını sağlamasının yanı sıra işverenle ilgili bilgileri var olan ve potansiyel çalışanlara doğrudan verir, kurumsal marka ile kurumsal ürün markasının yaratılmasına da kaide …
Insan kaynakları hangi programı kullanır?
» Zoho People – İnsan yönetimi için son derece kullanışlı….Küçük İşletmeler için En İyi 7 İK Yazılımı

İşveren markası nasıl arttırılır?​

Güçlü İşveren Markası Yaratmanın 5 Basit Yolu
- 1- Şirket Kültürünüzü Yansıtın.
- 2- Hikaye Anlatma Tekniğini Kullanın.
- 3- Geri Bildirim Verin.
- 4- İletişim Kanallarını Çekici Hale Getirin.
- 5- Doğru İK İş Ortağıyla Çalıştığınızdan Emin Olun.
- Caner Tamcan – Business Manager.

İşveren markası ne iş yapar?​

Insan kaynakları prosedürleri nelerdir?
Bu süreçte ele aldığımız insan kaynakları prosedürlerinin başlıcaları şunlardır:

İşveren markası olmak neden önemli?​

İşveren markası, bir markanın başarılı olması için en önemli faktörlerden biridir. Çünkü bir markayı gerçek anlamda başarılı kılan yegane unsur çalışanlarıdır. Yani sadece paranız, makinalarınız, binalarınızla marka olamıyorsunuz. Sizi marka yapabilecek en önemli unsur, doğru ve güçlü bir ekiptir.
 
Geri
Üst