İBB memur alımı başvuru şartları nelerdir? Nasıl başvuru yapılır?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) memur alımı için başvurular başladı. Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu,
sosyal medya hesabından alımla ilgili detayları duyurdu. Peki, İBB memur alımı başvuru şartları neler? Hangi kadrolara alım yapılacak? İşte ayrıntılar…
İBB'nin memur alımı başvuruları sürüyor!
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, itfaiye eri, zabıta memuru ve farklı kadrolarda toplam 1.532 memur alacak. Başvurular e-Devlet üzerinden gerçekleştiriliyor. İşte başvuru tarihleri, şartlar ve diğer detaylar…
İBB 1532 MEMUR ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, 785 İtfaiye Eri, 315 Zabıta Memuru ve 432 diğer unvanlarda memur alımı yapacak. Başvurular, 10 Şubat 2025 - 16 Şubat 2025 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden "
www.turkiye.gov.tr/ibb-is-basvurusu" adresinden kabul edilecek. Adaylar, yalnızca tek bir kadro için başvuru yapabilecek.
İBB 1532 MEMUR ALIMI NE ZAMAN?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), 1.532 memur alımı yapacak. Başvurular, 10-16 Şubat 2025 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden yapılabilecek. İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu,
sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Şeffaf, adil ve liyakatli bir alım süreci... İBB’de itfaiye, zabıta, İETT ve İSKİ gibi birimlerde çalışacak 1.532 memur için başvurular başladı. Başvurular e-Devlet üzerinden alınacaktır.” şeklinde ifadeler kullandı.
İBB 1532 MEMUR ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
İBB, 1.532 memur alımı için başvuruları kabul ediyor. Adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve her unvan için beş katı kadar aday sınavlara çağrılacak. İtfaiye Eri ve Zabıta Memuru adayları yazılı ve uygulamalı sınavlara katılacak. Boy ve kilo ölçümleri yapılacak ve şartları sağlamayanlar sınava alınmayacak. Sınav listesi 24 Şubat 2025'te İBB’nin internet sitesinde yayınlanacak. Başvurular, İBB’nin ilan sayfasındaki şartlara göre yapılacak.