AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Huawei Dünyanın Dördüncü Büyük Tablet Üreticisi Oldu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38
huawei-tablet-nnaf.jpg

IDC'nin yeni raporuna göreHuawei, 2024'ün 3. çeyreğinde küresel tablet üreticilerinin en iyi 5'i arasında yer aldı. Bu, çeyrek boyunca küresel tablet pazarında yıllık %44,1 büyüme kaydeden Çinli teknoloji devi için önemli bir kilometre taşı. Huawei, 3. çeyrekte küresel pazar payının %8,2'sini ele geçirmek için toplam 3,3 milyon tablet sevk etti. Şirket, son dokuz ayda hem uygun fiyata hem de profesyonellere hitap eden birkaç model piyasaya sürdü. Daha spesifik olarak, rekabetçi fiyatlandırmasıyla MatePad SE 11, küresel olarak tüketiciler arasında yankı bulmuş gibi görünüyor. IDC'de Kıdemli Araştırma Analisti olan Anuroopa Natraj,"Huawei'nin ilk 5'e girmesi tablet pazarında kayda değer bir gelişme"yorumunu yaptı. "Agresif fiyatlandırmaları ve değer odaklı ürünlere odaklanmaları açıkça yeni müşterileri cezbetti ve başarıları, tüketicilerin bu alanda giderek daha fazla alternatif aradığını gösteriyor." Apple, 12,6 milyon adet sevk edilen ve yıllık %1,4 artış gösteren tablet alanında lider olmaya devam ediyor. Ancak, amiral gemisiiPadPro, yüksek fiyatı nedeniyle ilgi çekmekte zorlandı. Tersine, "Okula Dönüş" promosyonları iPad Air'in satışlarını artırarak Apple'ın %31,8'lik pazar payına katkıda bulundu. Samsung, 7,1 milyon adet sevkiyatla ikinci sırayı alıyor ve pazar payının %17,9'unu ele geçiriyor. Şirketin uygun maliyetli Galaxy A9 tabletinin çoğu bölgede iyi performans gösterdiği bildiriliyor. Amazon ve Lenovo sırasıyla 4,6 milyon ve 3 milyon adet sevkiyatla ilk 5'i tamamladı. Özellikle, küresel tablet pazarının kendisi 3. çeyrekte %20,4 büyüme yaşadı ve toplam sevkiyatlar 39,6 milyon adede ulaştı. Natraj, geleceğe baktığında, "Yapay zekadaki son yeniliklerin tüketici satın alma kararlarını etkilemeye devam edeceğini" öngörüyor. Yapay zeka özellikleri ve uygulamaları tabletlerde daha yaygın hale geldikçe, kullanıcılar bu gelişmiş özellikleri sunan cihazlara yatırım yapmaya istekli olabilir.
 
Geri
Üst