- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 258.839
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Hattınız kısıtlanmıştır demek ne demek?
Hat İşlemleri ve Ayarları Hat kısıtlama, hattınızı tek taraflı olarak giden aramalara ve mesaj göndermeye kısıtlama işlemidir. Hattınızı kısıtladığınız takdirde arama yapamaz, SMS gönderemez ve mobil internetinizi kullanamazsınız. Hattınızın yeniden görüşmeye açılması durumunda, 35,55 TL’lik işlem ücreti alınacaktır.Vodafone fatura kısıtlama nasıl yapılır?
Fatura aşımını nasıl engelleyebilirim? Faturanızda limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından üst limit uyarı tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Vodafone hat kısıtlama iptali nasıl yapılır?
Bireysel hat iptali için, talebinizi belirten bir dilekçe ve kimlik fotokopinizi 0850 542 50 00’a; kurumsal hat iptali için ise vergi levhası, firma imza sirküleri, imza sirkülerindeki yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve talebi belirten imzalı dilekçeyi 0850 542 50 05’a fax çekerek başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.
Vodafone hattınız kısıtlanmıştır ne demek?
Kısıtlı hat nedir? Sistemde ödenmemiş faturanız bulunuyorsa hattınız kısıtlanır. Kısıtlı hatlar Online Self Servis üzerinden tüm işlemlere erişemezler.Vodafone aşım nasıl kapatılır?
Avantajlı Aşım Internet Paketi IPTAL INTERNET ASIM yazıp 7000’e SMS gönderilerek , Avantajlı Aşım Konusma Paketi IPTAL SES ASIM yazıp 7000’e SMS gönderilerek, Avantajlı Aşım SMS Paketi IPTAL SMS ASIM yazıp 7000’e SMS gönderilerek iptal edilebilir.
Vodafone hat kapanma süresi nasıl öğrenebilirim?
Vodafone Faturasız Hat servisi ile ilgili her türlü bilgi için Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 24 saat boyunca 0 (542) 542 00 00 veya 542 (Vodafone aboneleri için) numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Vodafone fatura ödeme tarihi geçerse ne olur?
Faturanızı, son ödeme tarihinden sonra ödemeniz durumunda fatura tutarınız üzerinden hesaplanarak “Geç Ödeme Bedeli” yansıtılır.Hat dondurma nasıl yapılır?
Hat dondurma işlemini Çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için 4441444. Not: Teknosacell, Pttcell, Vestelcell müşterilerimiz de aynı koşullar ile hat dondurma hizmetinden yararlanabilirler. Hat dondurma süresinin sonunda (min 3 ay, maks 6 ay) hat otomatik olarak açılır.