AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hastanin beklentileri nelerdir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.319
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Hastanın beklentileri nelerdir?​

Yapılan memnuniyet araştırmalarına göre hastaların hastaneden beklentileri kabaca şunlardır:

Sağlık çalışanlarının hastadan beklentileri nelerdir?​

Hastanın Sağlık Çalışanlarından ve Kurumdan Beklentileri;
Hasta memnuniyetinin ölçülmesinde kullanılan en yaygın yöntem nedir?
Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti ölçümünde yaygın olarak kullanılmakta olan SERVQUAL yöntemi 1983 – 1990 yılları arasında Parasuraman, Zeithaml ve Berry tarafından geliştirilmiş ve hizmet kalitesi ölçümünde bir standart olarak kabul edilmektedir.
Hastanenin dış müşterileri nelerdir?
Dış Müşteri: sağlık kurumunun temel çıktılarından (hizmetlerinden) doğrudan veya dolaylı olarak yararlanan kişi ve kurumları kapsamaktadır.

Hasta tatmininin 4 nedeni nedir?​

Bunlar; 1) hasta kabulden hasta tatmini; 2) servislerden hasta tatmini; 3) hekimlerden hasta tatmini; 4) hemşirelerden hasta tatmini; 5) tedavi ve bakımdan hasta tatmini; 6) hastaneden ayrılma – taburcu işlemlerinden hasta tatmini; 7) hastaneye yönelik genel değerlendirmeler; 8) diğer hususlardır.

Hasta Bilekliğinde ne yazar?​

Peki hasta bilekliğinde ne yazar? Hasta bilekliğinde genellikle hastanın kodu, TC kimlik numarası, adı, soyadı, doğum tarihi ve cinsiyeti bulunur.
Hasta sağlık personeli ilişkileri iletişim ve konuşma bağlamında nasıl olmalıdır?
Sağlık personeli hasta ile olan iletişiminde hastanın eğitim durumunu, kültürel ve sosyal durumunu göz önünde bulundurarak iletişime girmelidir. Uygun dil ve iletişim tarzı dikkate alınmadan kurulan iletişimde hastalar korku, kaygı ve çekinme gibi duygulara kapılarak soru sormaktan kaçınmaktadırlar.
 
Geri
Üst