AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Hastane personeli nasil sikayet edilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Hastane personeli nasıl şikayet edilir?​

Alo 184 Aile Hekimi Ve 184 Şikayet Hattı

Hastane Hemşiresi kime şikayet edilir?​

Alo 184 Hemşire Şikayetleri – Şikayetvar.
Bir doktordan nasıl şikayetçi olunur?
Sağlık Hizmetleri ile ilgili her türlü şikayet için Sağlık Bakanlığı”nın (SABİM) ALO 184 adlı hattı arayabilirsiniz.

Hastane şikayet dilekçesi nereye verilir?​

Hastane şikayeti bulunduğunuz İl Sağlık Müdürlüğüne dilekçe örneğiyle, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezine (SABİM) 184 aracılığıyla ve CİMER aracılığıyla müracaatta bulunabilirsiniz.

Eczaneyi nasıl şikayet edebilirim?​

Bize Ulaşın
- +90 (312) 409 81 00.
- +90 (312) 409 81 09.
- [email protected].
Hastanede hasta hakları nelerdir?
Hasta Hakları Nelerdir?

Hastaneye dilekçe nereye verilir?​

Sağlık Bakanlıkları, tüm hastanelerin bağlı olduğu kurumdur. Gittiğiniz bir hastanede karşılaştığınız sorun yada sorununuz varsa, bu sorunların çözümü için şikayet mercisi olarak sağlık bakanlığına başvurabilirsiniz. Diğer kurumlarda olduğu gibi sağlık bakanlığınada dilekçe yazarak şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

Şikayetçi olduktan sonra ne olur?​

Karakola gitmeniz durumunda şikayetçi olmak istediğinizi söylerseniz ilgili memur ifadenizi alacak ve bunu zapta geçirecektir. Olayı anlatmanızın ardından şikayetçi olduğunuzu ve uzlaşmak istemediğinizi beyan etmenizin ardından emniyetteki süreç tamamlanacak ve ifadeniz cumhuriyet savcılığına gönderilecektir.
Eczaneler Hangi Bakanlığa Bağlı?
MADDE 12 – (1) İl sağlık müdürlüğü tarafından Kurumca ilân edilen yerleştirme neticesine göre yapılan başvurular incelendikten ve değerlendirmeler yapıldıktan sonra gerekli harçların ilgili tarafından yatırılmasını takiben eczane ruhsatnamesi düzenlenir ve valilikçe onaylandıktan sonra eczacıya verilir.

Muvazaalı eczane nereye şikayet edilir?​

Belgeleri ile birlikteİl Sağlık Müdürlüğüne başvuracaktır. İl Sağlık Müdürlüğünün başvuruyu ilgili eczacı odasına tebliğinden itibaren 15 iş günü içerisinde eczacı odası muvazaa değerlendirme raporu hazırlayarak İl Sağlık Müdürlüğüne gönderecektir.

Hasta hakları nedir kaça ayrılır?​

Hasta Hakları: Sağlık hizmetlerinden faydalanma ihtiyacı bulunan fertlerin, sırf insan olmaları hasabiyle sahip bulundukları ve T.C. Anayasası, milletlerarası antlaşmalar, kanunlar ve diğer mevzuat ile teminat altına alınmış bulunan haklarını ifade eder.
En temel hasta hakları nedir?
Bireyin kendi bedenine ve bütünlüğüne yönelen tıbbi girişimler konusunda bilgilendirilmesi en temel hasta hakkıdır. Ancak; aktarılan bilginin açık olması, yeterince anlaşılması, soruların cevaplanması, süreklilik taşıması gereklidir.
 
Geri
Üst