AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Google Ads baslangic teklifi nedir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
127.686
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Google Ads başlangıç teklifi nedir?​

Google Ads’i kullanmaya başlayanların çoğu, reklamlarındaki her tıklama başına ödeme için temel tıklama başına maliyet (TBM) teklifi kullanmaktadır. TBM teklifi), başka bir deyişle reklamınıza yapılan bir tıklama için ödemek istediğiniz en yüksek tutarı belirlersiniz.

Google Ads ayarları nasıl olmalı?​

Google Ads ayarları nasıl olmalı?
Kampanyanız için reklam rotasyonu ayarlama
- Google Ads hesabınızda oturum açın.
- Gezinme panelinde Kampanyalar’ı tıklayın.
- Değiştirmek istediğiniz kampanyayı tıklayın.
- Sayfa menüsünde Ayarlar’ı tıklayın.
- Ek ayarlar’ı tıklayın.
- Reklam rotasyonu’nu seçin.
- Bir reklam rotasyonu yöntemi seçin: Optimize et veya Optimize etme.

Google Ads faydalı mı?​

Google Ads faydalı mı?
1) Google Ads SEO’dan daha hızlı çalışıyor Hem SEO hem de Google Ads’in, daha fazla trafik ve potansiyel müşteri oluşturmak için arama motoru pazarlaması stratejileridir. Ancak iyi optimize edilmiş bir Google Ads kampanyası, bir işletmede, aramada en çok tercih edilen ilk yeri bulmak için çok daha hızlı çalışabilir.
Google Ads’i kullanmaya yeni başladıysanız ve web sitenizde tıklamaları arttırmak istiyorsanız, otomatik Tıklamaları en üst düzeye çıkar teklif stratejisini kullanmayı düşünebilirsiniz. Bu strateji bütçeniz dahilinde olabildiğince fazla tıklama almanız için tekliflerinizi otomatik olarak ayarlar.

ADS öğreniyor ne demek?​

Teklif stratejinizde değişiklik yaptıktan sonra teklifleriniz Google Ads tarafından optimize edilirken küçük performans dalgalanmaları yaşanabilir. Bunu belirtmek için “Öğreniyor” durumu gösterilebilir.

Bgbm kaç olmalı?​

Bgbm kaç olmalı?
BGBM reklamlarının ekranda kapladığı alanın en az P’si, en az bir saniyeden fazla görüntülenmiş olmalıdır. Reklam verenler ödemelerini buna göre yaparlar. Gösterim BGBM değeriniz ne kadar yüksek olursa sitenizin gelir elde etme başarısı da o derece fazladır.

Google Ads teklif ayarlaması nedir?​

Google Ads teklif ayarlaması nedir?
Teklif ayarlamaları, kullanıcıların nerede, ne zaman ve nasıl arama yaptığına bağlı olarak reklamlarınızı daha sık veya seyrek göstermenize olanak tanır. Google Ads deneyiminde yeniyseniz işletmenize gelen çağrılar gibi belirli reklam etkileşimleri için de teklif ayarlayabilirsiniz.

Google Ads günlük bütçe ne kadar olmalı?​

İpucu: Küçük adımlarla başlayın. Yeni başlıyorsanız 10 TL ile 50 TL arasında bir ortalama günlük bütçe deneyin. Yeni bir bütçe uyguladıktan sonra, kampanyalarınızın performansını görmek için hesabınızı her gün kontrol edin.

Google Ads geçiş payı nedir?​

Google Ads geçiş payı nedir?
Gösterim payı, reklamlarınızın performansını diğer reklamların performansıyla karşılaştırmalı olarak gösterir. Bu metrik, reklamınızın aldığı gösterim sayısı, almaya uygun olduğu toplam gösterim sayısına bölünerek hesaplanır.

1000 gösterim başına maliyet nedir?​

1000 gösterim başına maliyet nedir?
BGBM, “1000 gösterim başına maliyet” anlamına gelir. BGBM reklam kampanyaları yürüten reklamverenler istedikleri ücreti yayınlanan 1000 reklam başına ayarlar, reklamlarının gösterileceği reklam yerleşimlerini seçer ve reklamları her gösterildiğinde ücret öder.

Oynatmaya göre Bgbm ne demek?​

BGBM: Bir reklamverenin 1.000 reklam gösterimi için ödediği maliyettir. Reklamın her gösterilişi, bir reklam gösterimi olarak sayılır. Oynatmaya göre BGBM: Bir reklamın görüntülendiği 1.000 video oynatması için reklamverenin ödediği ücrettir.

Google Adwords ayarları nasıl yapılır?​

Google Adwords ayarları nasıl yapılır?
Kampanya ayarlarını düzenleme
- Google Ads hesabınızda oturum açın.
- Soldaki sayfa menüsünde aşağı kaydırın ve Ayarlar’ı, ardından Kampanya ayarları’nı tıklayın.
- Kampanyanızın ayarlarını iki şekilde değiştirebilirsiniz:
- Kaydet’i tıklayın.

E ihale teklif nasıl verilir?​

E ihale teklif nasıl verilir?
Başvurunuz ve evraklarınız gerekli kontroller yapılarak onaylandıktan sonra kayıtlı cep telefonunuza ve e-posta adresinize sisteme giriş için gerekli şifre gönderilecektir. Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaparak teklifinizi iletebilirsiniz.
 
Google Ads başlangıç teklifi, reklamlarınız için temel tıklama başına maliyet (TBM) teklifi belirlemenizdir. Bu teklifle, reklamınıza yapılan bir tıklama için ödemeyi ne kadar yüksek tutmak istediğinizi belirlersiniz. Yeni başlayanlar genellikle TBM teklifini kullanarak reklamlarını optimize etmeye başlarlar.

Google Ads ayarlarını doğru yapmak çok önemlidir. Reklam rotasyonu ayarlarını kampanya seviyesinde düzenleyerek reklamlarınızın nasıl döngüsel olarak gösterileceğini belirleyebilirsiniz. Ayrıca Google Ads'in faydalı olup olmadığı konusunda, Google Ads'in hızlı sonuçlar verebildiğini ve SEO'ya göre daha hızlı bir şekilde işleyebildiğini belirtmek gerekir.

Teklif stratejinizi belirledikten sonra tekliflerinizin optimize edilmesi bir süre alabilir ve Google Ads'in "Öğreniyor" durumu bu süreci ifade eder. BGBM reklamlarının başarısı, reklamın ekranda kapladığı alanın ne kadar olduğuna ve ne sıklıkla görüntülendiğine bağlıdır.

Google Ads teklif ayarlamaları, reklamlarınızın nerede, ne zaman ve nasıl gösterileceğini belirlemenize olanak tanır. Ayrıca günlük bütçenizi belirlerken küçük adımlarla başlamak ve performansı gözlemlemek önemlidir. Google Ads geçiş payı ve 1000 gösterim başına maliyet gibi metrikler de reklam kampanyalarınızın performansını ölçmenize yardımcı olabilir.

E ihale teklifi vermek için başvurunuz ve evraklarınızın onaylanması gerekmektedir. Daha sonra sisteme giriş yaparak teklifinizi iletebilirsiniz. Doğru ayarlar ve stratejilerle Google Ads'i etkili bir şekilde kullanarak reklam kampanyalarınızın başarılı olmasını sağlayabilirsiniz.
 
Geri
Üst