AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Getir urun iadesi nasil yapilir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
127.464
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Getir ürün iadesi nasıl yapılır?​

GetirYemek/GetirÇarşı üzerinden verilen siparişinin, tesliminden sonra, Müşteriye yanlış veya eksik Ürün teslimi nedeniyle yapılacak ücret iadelerinde, iptale konu siparişe ilişkin ilgili Üye İşyeri bir fiş veya fatura düzenlemiş ve bu Müşteri’ye teslim edilmiş ise, söz konusu fiş ya da faturanın da Getir’e iadesi …

Yemeksepeti parayı ne zaman yatıyor?​

Yemeksepeti parayı ne zaman yatıyor?
Paralar her onbeş günde bir kesilen fatura üzerine yatırılıyor. Bu ay bayrama ve 19 Mayıs’a denk gelinmesine rağmen yine beş iş günü içinde yatırılıyor.

Getiri nereye şikayet edebilirim?​

Getiri nereye şikayet edebilirim?
Getir müşteri hizmetlerine 0850 532 50 50 no’lu numaradan ulaşabilirsiniz. Diğer Getir iletişim kanalları için ise buraya tıklayarak Şikayetvar’ı ziyaret edebilirsiniz.

Getirçarşı komisyon ne kadar?​

İşletme olarak üye olduğumuz Getir Çarşı uygulamasında sözleşme dışında komisyon oranı alınıyor. Sözleşmeye göre alınması gereken tutar; dağıtım komisyon oranı %7 ile sipariş komisyon oranı %8 ve dağıtım komisyon oranı 2.5TL olarak belirlenmiştir.

Getir ek ücret alıyor mu?​

Getir ek ücret alıyor mu?
Webtekno’nun aktardığına göre; Getir’in getirme ücreti 6,99 TL olarak güncellenirken, alt sepet limiti de 30 TL olarak belirlendi. Aynı fiyatlar Avrupa’da minimum paket tutarı için 10 Euro iken, getirme bedeli içinse 1,99 Euro.

Yemeksepeti Siparişi ne kadar sürede gelir?​

Yemeksepeti Siparişi ne kadar sürede gelir?
30 dakikada teslim garantisi, sipariş verilen şubenin servis sınırlarında geçerlidir.

Yemeksepeti Cüzdan ödemesi nasıl alınır?​

Çevrenizdeki restoranlardan dilediğinizi seçin, Dilediğiniz menüleri sepetinize ekleyin, Sepetinizi tıklayın, varsa özel notunuzu girin, Adresinizi seçin ve ödeme adımına geldiğinizde “cüzdan ile öde” seçeneğini belirtin, siparişiniz alınmıştır.

Müteahhit ile ilgili şikayetler nereye yapılır?​

Müteahhit ile ilgili şikayetler nereye yapılır?
Inşaat ile ilgili şikayetler nereye yapılır? Eğer müteahhit söz konusu işleri yapmıyor, geciktiriyor veya yanlış yapıyor ise, maliye bakanlıkları ve belediyedeki beyaz masalara şikayet edilebilir.

N 11 i nereye şikayet edebilirim?​

N 11 i nereye şikayet edebilirim?
n11.com’da uygun olmayan yazılarla karşılaşırsanız Mağaza Destek Merkezi ve 7/24 Çağrı Merkezi aracılığıyla şikayette bulunabilirsiniz. İhlal durumu incelenip doğruluğu kanıtlanınca ürün veya yazının sahibi ile ilgili gerekli işlemler n11.com tarafından (Satış yasağı, mağazanın kullanımının durdurulması vb.)
 
Getir üzerinden verilen siparişlerde, yanlış veya eksik ürün teslimi durumunda ücret iadesi işlemlerinden bahsedilmiş. Bu durumda ilgili üye işyeri tarafından düzenlenen bir fiş veya fatura varsa, bu belgenin Getir'e iade edilmesi gerekiyor. Müşterilerin ödemelerinin düzeltilmesi için bu belgelerin Getir'e teslim edilmesi önemli bir adımdır.

Getir'in müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek isteyenler için 0850 532 50 50 numaralı telefon numarası verilmiş. Ayrıca diğer iletişim kanallarını öğrenmek için Şikayetvar platformunu ziyaret etme önerilmiş.

Getir Çarşı uygulamasında işletmelerin ödemesi gereken komisyon oranları da açıklanmış. Dağıtım komisyon oranı %7, sipariş komisyon oranı %8 ve dağıtım komisyon oranı 2.5TL olarak belirlenmiştir.

Getir'in getirme ücreti ve alt sepet limiti hakkında bilgi verilmiş. Ek olarak, Avrupa'da uygulanan fiyatlar da karşılaştırılarak bilgi sunulmuş.

Yemeksepeti siparişlerinin teslim süresi ile ilgili olarak 30 dakikada teslim garantisi olduğu ve servis sınırları içinde geçerli olduğu belirtilmiş.

N11.com üzerinde uygun olmayan içeriklerle karşılaşıldığında, mağaza destek merkezi ve 7/24 çağrı merkezi aracılığıyla şikayette bulunulabileceği vurgulanmış. İhlal durumlarının incelenip gerekli işlemlerin yapılacağı bilgisi paylaşılmış.
 
Geri
Üst