Genel sekreter ne is yapar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
205.412
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Genel sekreter ne iş yapar?​

Genel Sekreter, oda personelinin disiplin ve sicil amiridir. İlgili kanun ve yönetmelikler çerçevesinde personel kadrolarının belirlenmesi, alımı ve özlük işleri ile ilgili çalışmaları yapmak ve Yönetim kuruluna sunmak, bunlara ilişkin dosya bilgi ve belgelerin düzenlenmesi ve takip işlerini yapmak.

Genel Sekreter kime karşı sorumludur?​

Genel Sekreterlik : Madde 5 – 1. Genel Sekreterlik, bir genel sekreter ile ençok iki genel sekreter yardımcı- sından ve bağlı birimlerden oluşur. 2. Genel Sekreter, Yükseköğretim Kurulu İdari Teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalış- masından Yükseköğretim Kurulu Başkanına karşı sorumludur.
Genel Sekreter hangisi tarafından atanır?
Görev süresi beş yıl olan Genel Sekreter’in ataması Birleşmiş Milletler Genel Kurulu tarafından, Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nin tavsiyesi doğrultusunda yapılır. Beş yıllık süre uzatılabilir.
Üniversite genel sekreteri maaşı ne kadar?
Genel sekreterler bu mesleğe yeni başladığında ortalama 5000 TL maaş alır. Fakat genel sekreterlerin ilerleyen zamanlarda alacakları maaş 15.000 TL’ye kadar çıkar.

Üniversite Genel Sekreter yardımcısı ne iş yapar?​

Genel Sekreter Yardımcısı Görev ve Sorumlulukları Genel Sekreterliğe Vekaletinde, Genel Sekreterin sorumlu olduğu diğer hizmetlerin yerine getirilmesini sağlamak, Rektör, Rektör Yardımcıları ve Genel Sekreter tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Üniversite Genel Sekreterin en çok kaç yardımcısı olur?​

Genel Sekreterlik. 124 Sayılı Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname uyarınca; Genel Sekreterin Görevleri ve Yetkileri aşağıdaki gibidir. Madde 27 – Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur.
Üniversitede Genel Sekreter nasıl olunur?
Sekreter olmak isteyen kişilerin üniversitelerin, iki yıllık ‘Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı’ önlisans bölümlerinden mezun olması ve bunun neticesinde de sekreter unvanına hak kazanması gerekmektedir. Böyle bir süreci sorunsuz tamamlayan kişiler sekreter olma imkanına erişme hakkına sahip olurlar.
Genel Sekreter Yardımcısı maaşı Ne Kadar?
Kariyerinde Maaşlar
 
Geri
Üst