Gelen giden evrak takibi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
210.033
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Gelen giden evrak takibi nedir?​

Gelen Giden Evrak Yönetimi yazılımı kurumlara basılı veya dijital olarak ulaşan bütün evraklar ile içeride üretilen belgelerin Dijital Arşiv üzerinde saklanmasını, birim, kurum ve kişilere dağıtımının yapılmasını, böylece bütün bilgi ve belgelerin takibi sağlayan Easy çözümüdür.

Gelen giden evrak işlemleri nedir?​

GELEN / GİDEN EVRAK İŞLEMLERİ Kuruma kağıt üzerinde gelen evrakların taranıp sisteme dahil edilmesi, sistem üzerinde oluşturulan evrakların gönderilmesi ve bu evraklarla ilgili takip işlemlerinin yapıldığı modüldür.
Gelen Evrak Defteri nedir?
Madde 42- Kurumlarda aşağıda belirtilen defter, dosya ve formlar kullanılır. GELEN EVRAK ; Gelen evrak, kurum müdürünün havalesinden sonra bu deftere işlenir ve gereği yapıldıktan sonra, ilgili desimal dosyaya kaldırılır. Gelen Evrak Defteri’ndeki sıra numarası kesinlikle atlanmaz ve aynı numara tekrarlanmaz.

Gelen giden evrak kayıt defteri nasıl tutulur?​

MADDE 6 – (1) Evrak kayıt defteri; karşılıklı sayfalarda yer alan, Ek-2 ve Ek-3’de örneği gösterilen “Gelen Evrak” ve “Giden Evrak” şeklinde iki bölüm halinde tutulur. Gelen evraklar gelen evrak bölümüne, giden evraklar giden evrak bölümüne olmak üzere, her bir satıra ilgili evraka ait bilgiler yazılır.

Gelen belgeler nedir?​

Giden Belge Kayıt ekranı fiziksel olarak hazırlanmış ve ıslak imza işlemine tabi tutulmuş belgelerin, sistemden sayı alması ve dağıtımının yapılması için kullanılan bir ekrandır. Belge Türü alanında kayıt edilen belgenin türü seçilir.
Gelen evrakın kaydedildiği deftere ne denir?
Evrakın İlgili Birime Gönderilmesi personelin adı ve soyadı yazılır ve servisin evrak kayıt defterine kaydı sağlanır.
İşe Giriş Gerekli Evrak Listesi
 
Geri
Üst