Gama duzeltmesi acilmali mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
205.489
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Gama düzeltmesi açılmalı mı?​

Antialiasing Gama Düzeltmesi: Bunu açıp kapatabilmenin performans etkisi yoktur, ancak bazı antialiasted dokuların parlaklığı üzerinde etkisi vardır. Genelde bunu kapattım, ama eğer hoşunuza giderse, o zaman onu açmaktan vazgeçmiyor.

Nvidia Eşyönsüz süzme nedir?​

Eşyönsüz süzme, üç boyutlu bilgisayar grafiklerinde kamera açısına bağlı olarak dokunun iz düşümünün dik olmadığı durumlarda ve farklı açılardan bakıldığında yüzeyler üzerindeki görüntü kalitesini yükseltmek için kullanılan bir metottur.
Trilineer optimizasyonu nedir?
Trilinear Optimization, trilinear doku filtreleme yönteminin iyileştirilmesi ile ilgilidir. AF doğrusal değilse, o zaman doğrusal doğrusal filtreleme yöntemi karşılığıdır. En iyi görüntü kalitesi için AF ile birleştirilebilir. Trilinear Filtreleme etkinken bu özelliği açmak en iyi performansı sağlar.
Gölgelendirici önbelleği açık mı kapalı mı?
Decapat. Açık olmalı. Takılmayı azaltır ve yükleme sürelerini düşürür yazıyor zaten açıklama kısmında.

Eşyönsüz filtreleme nedir ne işe yarar?​

Tam ismi anisotropic texture filtering olan, eşyönsüz doku süzmesi olarak çevrilebilen *, üç boyutlu grafik uygulamalarında görüntü kalitesini arttırmaya (ya da görüntü kalitesindeki düşüşü engellemeye) yönelik bir elmadır.

Doku Süzme Eşyönsüz örnek optimizasyonu ne işe yarar?​

“Bu seçeneği açık hale getirmek, oynadığınız oyunların grafik özelliklerinin depolanmasını ve ihtiyaç olduğunda tekrar oluşturulmadan kullanılmasını sağlayacaktır. Yani bu özellik açıkken işlemci kullanımınız daha da düşecek ve işlemciniz ekran kartınızı daha güçlü bir şekilde besleyecektir.
PhysX ayarları nedir?
Basitçe PhysX, aklımıza gelen her türlü fiziksel olayın, üç boyutlu bilgisayar ortamında işlenmesi ve modellenmesine yaraya ek bir grafik motordur. Diğer bir ifadeyle Nvidia PhysX, 3B ortamlarda gerçekçi nesne dinamiklerini modellemenin bir yolunu sağlamak için tasarlanmış Nvidia tabanlı bir API’dir.
Ortam kapatma nedir?
Ortam Kapatma (Ambient Occlusion): Açık seçildiği takdirde ışığın etrafa yayılması sonrasında oluşan gölgelerin daha gerçekçi şekilde görüntülenmesidir. Bu sayede gölge yoğunluğu ve gölge sayısında daha bir artış olacaktır. Bu seçenek seçildiği takdirde performansta kayıp yaşanabilir.

Nvidia gölgelendirici önbellek boyutu nedir?​

100 GB’ye kadar var.

Valorant Eşyönsüz filtreleme ne işe yarar?​

Anisotropic Filtering kaç olmalı?
Anisotropic filtering bu etkenin en güçlü olduğu durum iken, 16x’e alındığında gözümüzün görebileceği en güzel görüntü ve kaplama kalitesini bizlere sunar. Oyunlardaki performans etkisi ise oldukça düşüktür. Bu sebepler bu ayarı daima en üst seviyede tutmanın bir dezavantajı olmaz.
Gölgelendirici önbellek boyutu nedir?
 
Geri
Üst