AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Fisini kaybettigim urunu nasil degistirebilirim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Fişini kaybettiğim ürünü nasıl değiştirebilirim?​

Fiş veya fatura aslı olmadan ürün iade ve değişimi yapılamamaktadır.” Belgesini kaybettiğiniz bir ürünü iade etmek istediğinizde, satıcının veya kasiyerin ısrarla fiş veya fatura aslı olmadan iade ve bazen değişim dahi yapmadıklarına şahit olursunuz. Fiş veya faturanızı kaybettiyseniz ürün elinizde kalır.

Maviden iade nasıl yapılır?​

- Mavi.com ve Mavi App’te yer alan “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim”e tıklayın.
- Değişim yapmak istediğiniz siparişinizi seçin.
- “İade et/Değiştir” butonuna tıklayarak talebinizi oluşturun.
- Mavi.com üzerinden sadece beden değişikliği yapılabilmektedir.
- Değişim yapmak istediğiniz ürünün bedenini seçin.
Bimde fişsiz iade olur mu?
BİM müşterileri aldıkları ürünleri koşulsuz olarak iade edebilirler. Bunun için fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte en yakın mağazamıza başvurmanız yeterlidir.
Etiketi sökülen ürün iade edilir mi?
Satın alınan ürünün; ürünün etiketi çıkarılmamış ve kullanılmamış olması koşuluyla 14 gün içerisinde iade edilebilir.İade edilen ürünlerin iç ve dış etiketlerinin zarar görmemiş olması gerekiyor. Mağazalarda sadece ürün değişimi yapılabilir ve para iadesi yapılamaz.

Ayıplı ürünlerde iade işlemi nasıl yapılır?​

Elektronik ürünlerde 5 gün sonunda yaşadığınız sorunlar sonucunda iade yerine ürün teknik servislere yönlendirilir. Bim ürün iadesi normalde 15 gündür. Ürün iadelerinde sorun yaşamamak için aldığınız ürünün ambalajına hasar vermeden açmanızda fayda vardır. Ayıplı ürünlerde ambalaj şartı aranmaz fakat iadelerde ambalaj kolaylık sağlar.

Bimde ürün iade işlemleri nelerdir?​

Bimde ürün iade işlemleri Bim Türkiye’de müşteri memnuniyeti adına en başarılı firmalardan biridir. Tüketici olarak yasal hakkınızı sonuna kadar arayabildiğiniz bim mağazalarından aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade şartlarında en önemli husus alışveriş fişinizi ibraz edebilmenizdir.
İade şartları ve iade şartları nelerdir?
İade şartlarında en önemli husus alışveriş fişinizi ibraz edebilmenizdir. Aldığınız ürüne zarar vermediğinizde, hijyenik ürünler dışında sorunlu ürünleri kolayca iade edip para iadesi veya değişim yaptırabilirsiniz. Elektronik ürünlerde 5 gün sonunda yaşadığınız sorunlar sonucunda iade yerine ürün teknik servislere yönlendirilir.
 
Geri
Üst