- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.706
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Fiş olmadan iade nasıl yapılır?
Fiş veya fatura aslı olmadan ürün iade ve değişimi yapılamamaktadır.” Belgesini kaybettiğiniz bir ürünü iade etmek istediğinizde, satıcının veya kasiyerin ısrarla fiş veya fatura aslı olmadan iade ve bazen değişim dahi yapmadıklarına şahit olursunuz. Fiş veya faturanızı kaybettiyseniz ürün elinizde kalır.Ürün iadesi ederken fiş gerekli mi?
Maliye Bakanlığının, belge düzenine ilişkin mevzuatı, iadeye engel değildir. Dolayısıyla pek çok işletmenin, “fişiniz yok, ilgili mevzuata göre iade alamayız” şeklinde mazereti geçerli bir mazeret olarak kabul edilemez.
Migros fiş olmadan değişim yapılır mı?
Migros Money Kart İle Fiş Olmadan Ürün Değişimi Mümkün Mü? Migros fiş olmadan ürün değişimi yapmıyor.
Mango değişim nasıl yapılır?
DEĞİŞTİRMEK VEYA İADE ETMEK İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNÜ KASAYA TESLİM EDİN. Ayrıca iade formunda iade etmek istediğiniz ürünleri veya almak istediğiniz yeni bedeni belirtmeniz gerekir. Bulamıyorsanız, Hesabım bölümündeki Siparişlerim sayfasına gidin, siparişinizi seçin ve ‘İade Formu’ yazdırın.Mango değişim süresi ne kadar?
Değişim ve/veya iade şartları Müşterilerin aldıkları üründen memnun kalmaması halinde, Mango ürünün kullanılmamış veya hasar görmemiş olması halinde müşterilere ürünü 60 gün içinde başka bir bedenle değiştirme imkanı sunacaktır.
Migros değişim süresi ne kadar?
Ürün teslim tarihinden itibaren 15 gün içinde, 0850 200 40 00 telefon numarası üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz. İade Koşulları: Her türlü iadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ürünün ambalajı (koruma bandı) bozulmaksızın yapılmalıdır.
Kanunen mağazalardan satılan ürünlerde eğer bir üretim hatası bulunmuyorsa (ayıplı mal değilse) değişim/iade zorunlu değildir. Buna rağmen, LC Waikiki mağazalarımızda 30 güne kadar fiş veya fatura ibrazı ile kullanılmamış ve deformasyona uğramamış ürünlerde değişim/iade konusunda destek olmaktayız.