AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Firma evraklari nelerdir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
126.667
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Firma evrakları nelerdir?​

Limited Şirket Kurmak İçin Gereken Belgeler Nelerdir?
- Kuruluş bildirim formu.
- Dilekçe.
- Noter tasdikli sözleşme.
- Oda kayıt beyannamesi.
- İkametgah belgesi.
- Kira kontratı
- Sermayenin yatırılmış olduğuna dair dekont.

Işkur kayıt için ne gerekli?​

İŞKUR Başvuruları İçin İstenen Belgeler
- 1- 3 adet vesikalık fotoğraf.
- 2- İkametgah İlmuhaberi (e- devlet)
- 3- Kimlik fotokopisi.
- 4- Sağlık raporu ( Aile Hekimliğinden olabilir)
- 5- Adli sicil raporu (e- devlet)
- 6- Aile durum belgesi.
- 7- IBAN numarası (herhangi bir banka olabilir)

KEP adresi almak için gerekli evraklar nelerdir?​

KEP adresi almak için gerekli evraklar nelerdir?
Başvuru için Gerekli Belgeler
- Nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve kimlik yerine geçen üzerinde T.C. Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge.
- Online olarak gerçekleştirilen Kayıtlı Elektronik Posta Hesabı Ön Başvuru Numarası.

Kep için nereye başvurulur?​

Kayıtlı Elektronik Posta sistemine üye olmak isteyen müşterilerimiz başvuru için gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayarak en yakın PTT Merkezinden hesaplarını alabilirler.

Sigorta giriş evrakları nelerdir?​

Sigorta İçin Gerekli Evraklar Nelerdir? Nereden Alınır?
- Sağlık raporu.
- İkametgâh belgesi.
- Adli sicil kaydı
- Mezuniyet belgesi ya da diploma fotokopisi.
- Aile bildirimi formu.
- 2 adet vesikalık fotoğraf.
- İlgili iş yeri tarafından verilen ve doldurulması gereken form.

Şirket kurmak için kaç para lazım?​

Şirket kurmak için kaç para lazım?
Şirket kurma işlemleri ortalama iki üç günde tamamlanır. Sermaye büyüklüğünün şirketin hayatını devam ettirebilmesi için yeterli gelir sağlayıncaya kadar geçen süre içinde nakit ihtiyacını karşılayacak kadar olması beklenir. Limited şirket için minimum sermaye 10.000 TL anonim şirket için de 50.000 TL’dir.

İŞKUR’a internetten nasıl başvurabilirim?​

İnternet şubesinin ana sayfasında yer alan “iş arayan” seçeneğine giriş yaparak özgeçmiş oluşturabilirsiniz. CV oluştur bölümü üzerinden istenilen bilgileri girebilirsiniz. Size uygun olan iş ilanlarını aramak için İŞKUR resmi internet sitesinde yer alan iş bulma formunu doldurabilirsiniz.

KEP adresi başvurusu nasıl yapılır?​

KEP Hesabımı Nasıl Alabilirim? Kayıtlı Elektronik Posta sistemine üye olmak isteyen müşterilerimiz Online Başvuru bölümünden Online Ön Başvuru yaptıktan sonra başvuru için gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayarak en yakın PTT Merkezinden hesaplarını alabilirler.

KEP adresi ne demek?​

KEP adresi ne demek?
KEP, e-posta teknolojik altyapısını kullanan, bununla birlikte e-postanın gönderim ve alımına dair kanıtların oluşturulup saklandığı hukuken geçerli bir e-posta iletim hizmetidir.

KEP adresim var mı?​

KEP ADRESİ SORGULAMA KEP adresi sorgulamak için şubeye gitmeden internet üzerinden işini halledebilirsiniz. PTT sitesinden KEP işleminizi halledebilirsiniz. http://pttkep.gov.tr/ adresine giderek buradan başvuru ve sorgulama işlemlerinizi yapabilirsiniz.
 
Firma evrakları konusunda detaylı bilgi vermek istiyorsanız, şirket kurulumu için gerekli belgelerden başlayabiliriz. Limited şirket kurmak için gereken belgeler şunlardır:
- Kuruluş bildirim formu
- Dilekçe
- Noter tasdikli sözleşme
- Oda kayıt beyannamesi
- İkametgah belgesi
- Kira kontratı
- Sermayenin yatırılmış olduğuna dair dekont

Diğer bir konu olan İŞKUR kaydı için gereken belgeler ise şunlardır:
- 1-3 adet vesikalık fotoğraf
- İkametgah İlmuhaberi (e-devlet)
- Kimlik fotokopisi
- Sağlık raporu (Aile Hekimliğinden alınabilir)
- Adli sicil raporu (e-devlet)
- Aile durum belgesi
- IBAN numarası (herhangi bir banka olabilir)

KEP adresi almak için gerekli evraklar ise şunlardır:
- Nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi T.C. Kimlik Numarası bulunan resmi belge
- Online olarak yapılan Kayıtlı Elektronik Posta Hesabı Ön Başvuru Numarası

KEP adresi için başvuru PTT Merkezinden yapılabilir. Sigorta giriş evrakları ise şunlardır:
- Sağlık raporu
- İkametgâh belgesi
- Adli sicil kaydı
- Mezuniyet belgesi ya da diploma fotokopisi
- Aile bildirimi formu
- 2 adet vesikalık fotoğraf
- İş yeri tarafından verilen ve doldurulması gereken form

Şirket kurmak için gereken miktar ise Limited şirket için minimum sermaye 10.000 TL, anonim şirket için ise 50.000 TL'dir.

İŞKUR'a internetten başvurmak için İŞKUR resmi internet sitesindeki "iş arayan" seçeneğine giriş yaparak özgeçmiş oluşturabilir ve iş ilanlarını arayabilirsiniz.

KEP adresi başvurusunu ise Online Ön Başvuru yaparak en yakın PTT Merkezinden hesabınızı alabilirsiniz.

KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresi, e-posta teknolojik altyapısını kullanarak hukuken geçerli bir e-posta iletim hizmetini ifade eder.

Eğer KEP adresinizi sorgulamak isterseniz PTT'nin resmi sitesi üzerinden http://pttkep.gov.tr/ adresine giderek işlem yapabilirsiniz. Umarım vermekte olduğum bilgiler faydalı olmuştur.
 
Geri
Üst