AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Excel hucre Bol nerede?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
119.108
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Excel Hücre Böl nerede?​

Hücreleri bölme
- Bölmek istediğiniz hücrenin içine tıklayın veya birden çok hücreyi seçin.
- Tablo Araçları’nın altında, Düzen sekmesinin Birleştir grubunda Hücre Böl’e tıklayın.
- Seçilen hücreleri bölmek istediğiniz sütun veya satır sayısını girin.

Pivot tablo ne işe yarar?​

Pivot table, daha çok verileri gruplamak ve ortalama değerlerle birlikte görüntülemek amacıyla kullanılır. Verilerin tablo halinde görüntülenmesini sağlar.

Excel’de hücreler nasıl ayrılır?​

Excel’de hücreler nasıl ayrılır?
Bir hücrenin içeriğini iki veya daha çok hücreye bölme
- İçeriğini bölmek istediğiniz hücreyi veya hücreleri seçin.
- Veri sekmesinin Veri Araçları grubunda Metni Sütunlara Dönüştür’e tıklayın.
- Henüz seçilmemişse Sınırlandırılmış’ı seçin ve İleri’ye tıklayın.

Pivot tablo nasıl yapılır?​

Windows için Excel’de PivotTable Windows
- PivotTable oluşturmak istediğiniz hücreleri seçin.
- Ekle > PivotTable’ı seçin.
- Bu, mevcut bir tablo veya aralığı temel alan bir PivotTable oluşturacak.
- PivotTable raporunun nereye yerleştirileceklerini seçin.
- Tamam’a tıklayın.

Pivot tablo nedir nasıl yapılır?​

Pivot Tablo, verilerinizin anlık görüntüsü üzerinde çalışır ve böylece gerçek verileriniz hiçbir şekilde değiştirilmez. Pivot tablonuzu sildiğiniz zaman, verilerinizde herhangi bir kayıp olmaz. Excel’in en güçlü yanlarından olan Pivot (Özet) Tablo oluşturarak hızlı bir şekilde raporlamalar oluşturabilirsiniz.

Ard arda birden fazla sütun nasıl seçilir?​

Ard arda birden fazla sütun nasıl seçilir?
Bir veya daha çok satır ve sütunu seçme Bu işlem için satırdaki herhangi bir hücreye tıklayıp Ctrl + Ara Çubuğu tuşlarına da basabilirsiniz. Bitişik olmayan satırları veya sütunları seçmek için Ctrl tuşunu basılı tutarak satır ya da sütun numaralarını seçin.

Excel sütun nasıl taşınır?​

Satırları veya sütunları taşıma veya kopyalama OPTION tuşunu basılı tutun ve satırları veya sütunları başka bir konuma sürükleyin. SHIFT tuşunu basılı tutun ve satır veya sütununuzu varolan satırlar veya sütunlar arasında sürükleyin. Excel yeni satır veya sütun için alan oluşturur.
 
Geri
Üst