AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Excel elektronik tablo nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Excel elektronik tablo nedir?​

Çalışmanızı tek bir yerde tutmak veya verilerinizin bir anlık görüntüsünü göstermek için, OneNote not defterinizin bir sayfasına Excel elektronik tablosu (çalışma sayfası olarak da denir) ekleyebilirsiniz.
Elektronik Tablo Uygulamaları Nedir?
Bir tablo organizasyon, analiz ve depolanması için bir bilgisayar uygulaması veri olarak tablo formunda. Elektronik tablolar, kağıt muhasebe çalışma sayfalarının bilgisayarlı analogları olarak geliştirildi . Program, bir tablonun hücrelerine girilen veriler üzerinde çalışır.

Elektronik tablolama programında hücre nedir?​

Bir elektronik tablolama yazılımını açtığınızda göreceğiniz şey, kutularla dolu bir pencere olacaktır. Satırlar ve sütunların kesişmesiyle oluşan bu kutulara hücre adı verilir. Hücreleri oluşturan satırlar sayılarla sütunlar ise harflerle isimlendirilir.
Bilgisayar da tablo nedir?
Tablo, satır ve sütun hücrelerinden oluşur. Hücre, metin, satır içi grafikler veya diğer tablolar ekleyebileceğiniz metin çerçevesine benzer. İlk baştan veya mevcut metinden dönüştürerek tablolar oluşturabilirsiniz. Tablo içine tablo da gömebilirsiniz.
Elektronik Tablolama Eğitimi: Excel ile hesaplama ve tablolama yapabilme yetisinin kazandırılmaya çalışıldığı bir eğitim materyalidir. Elektronik tablolama eğitimi verilmesinin temel amacı elektronik tablolama yazılımını kullanarak hesaplama yapabilmenizi sağlamaktır.
Excelde hücre açıklama nasıl eklenir?
Hücreye sağ tıklayın ve ardından Açıklama Ekle’ye tıklayın (ya da Shift+F2’ye basın). Office 365 için Excel’i kullanıyorsanız hücreye sağ tıklayıp Yeni Not’u seçin. Ek açıklama metninizi yazın. Hücrenin dışına tıklayın.

Excel’de bir hücreye açıklama eklemek için hangi sekme?​

Excel’de Hücrelere Açıklama Eklemek 1- Açıklama eklemek istediğiniz hücrenin üzerine tıklayın ve Sağ butona basın. Açılan sağ buton menüsünden Açıklama Ekle seçeneğini seçerek, Açıklamayı eklemiş olursunuz. 2- Açıklama eklemenin diğer bir yolu ise, Gözden Geçir sekmesinden yararlanmaktır.
 
Geri
Üst